Toon posts:

Microsoft Live Mail Beta

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als er nog mensen zijn die Microsoft Live Mail Beta willen testen kan dat op de volgende legale manier: (dit verhaal vond ik ergens op een website)

Je hebt een hotmail account nodig om dit te kunnen doen, stel hierbij eerst bij Instellingen of Settings in dat je Engels als Taal wilt en dat je in de USA woont.

1. Onderstaande link kopieren en plakken in Internet Explorer, Firefox gaat niet werken

http://tweakers.net
2. Log in

3. Het werkt nog niet, plak nu de bovenstaande link nog een keer in de browser, als het goed is zie je nu een website waarmee je kan inloggen op Microsoft Live Mail.

4.Veel plezier! :)

[ Voor 17% gewijzigd door blaataaps op 01-01-2006 19:11 ]

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:30:
Als er nog mensen zijn die Microsoft Live Mail Beta willen testen kan dat op de volgende legale manier:

stel hierbij eerst bij Instellingen of Settings in dat je Engels als Taal wilt en dat je in de USA woont.
Is het dan nog wel legaal? Ik weet nog dat toen je 250 MB kon krijgen door 'in Amerika te gaan wonen' Microsoft ook riep dat het niet toegestaan was een ander land van herkomst op te geven.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:23
Hertog schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:32:
[...]

Is het dan nog wel legaal? Ik weet nog dat toen je 250 MB kon krijgen door 'in Amerika te gaan wonen' Microsoft ook riep dat het niet toegestaan was een ander land van herkomst op te geven.
Ik denk ook niet dat dit mag dit is gewoon een exploit.

Verwijderd

Topicstarter
Dersan schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:33:
[...]

Ik denk ook niet dat dit mag dit is gewoon een exploit.
Het is gewoon 2 keer een linkje plakken, niks illegaals toch? Heb overigens niet geprobeerd om met een andere "loaction" de link te testen, misschien als je hem gewoon op Nederland laat staan hij het ook wel doet.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 18:36 ]

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:33:
[...]

Het is gewoon 2 keer een linkje plakken, niks illegaals toch?
Illegaal is een groot woord, maar het is toch zeker op zijn minst niet toegestaan ;).

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Werkt hier niet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
bij mij ook niet

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Dan moet je de url goed invullen, tweakert....

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
ik kom gewoon op de pagina
de goede link:
code:
1
http://tweakers.net

maar ik heb 2 identieke knopjes en bij beide als ik op ze druk dan doet hij history.back()

[ Voor 38% gewijzigd door blaataaps op 01-01-2006 19:12 ]

"Stilte, een gat in het geluid...."

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik kreeg vorige week / 2 weken geleden al een uitnodiging van Live Mail Beta maar het lukte me niet om aan te melden? :? Kreeg gewoon een soort van startpagina die je bij www.google.com/ig hebt ?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Het mag inderdaad niet, Microsoft heeft nog aan Neowin en AeroXP (die eerst met deze truc was) gevraagd om de links te verwijderen.
Bovendien is deze hack al meer dan twee dagen oud, het verbaast me dan ook niks moest deze link niet meer werken.
Nee, zoek dan beter naar threads waar je Live Mail invites kan krijgen, MS deelt ze namelijk ook op een legale manier uit :7

Verwijderd

kun je je nu ook aanmelden bij msn 8 zonder de patch te draaien?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:50:
Het mag inderdaad niet, Microsoft heeft nog aan Neowin en AeroXP (die eerst met deze truc was) gevraagd om de links te verwijderen.
Bovendien is deze hack al meer dan twee dagen oud, het verbaast me dan ook niks moest deze link niet meer werken.
Nee, zoek dan beter naar threads waar je Live Mail invites kan krijgen, MS deelt ze namelijk ook op een legale manier uit :7
Als het niet legaal is sluit een mod het topic maar. Vanmiddag deed de link het bij mij overigens nog prima.

• Rambo
Bij mij net ook hoor.. het werkt dus wel.

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
bij mij werkt het prima :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/6600/mail5js.gif
Helaas, ik werd uitgenodigd :>
Dat betekent dat je na verloop van tijd dus ook uitnodigingen kan versturen, waardoor anderen dan legaal ook Live Mail kunnen proberen :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 19:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:04:
Helaas, ik werd uitgenodigd :>
Dat betekent dat je na verloop van tijd dus ook uitnodigingen kan versturen, waardoor anderen dan legaal ook Live Mail kunnen proberen :P
Leuk voor jou, dit is voor mensen die niet willen wachten.

• Rambo
Wat heeft MS Live Mail wat Gmail niet heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Rambo op 01-01-2006 19:09 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:09:
[...]

Leuk voor jou, dit is voor mensen die niet willen wachten.
Leuk voor jou, maar als de makers willen dat men wacht, lijkt het me niet de bedoeling dat te omzeilen. Voor de rest is
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:53:
[...]

Als het niet legaal is sluit een mod het topic maar. Vanmiddag deed de link het bij mij overigens nog prima.
precies omgekeerd, eerst uitzoeken of het (hier) toegestaan is, en dan posten. En verder heeft dat natuurlijk helemaal niks met Windows Operating Systems te maken lijkt me.

[ Voor 42% gewijzigd door blaataaps op 01-01-2006 19:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.