Toon posts:

VFat foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mijn systeempje wil op dit moment niet meer booten door VFAt foutmelding!! Ik heb deze melding twee dagen terug ookal gehad en windows opnieuw geistalleerd en toen was alles weer oke! Nu, na twee dagen weer dezelfde foutmelding als voorheen....
WAt moet ik doen om dit probleem voorgoed op te lossen?

Alvast bedankt

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Delete es een paar bestanden in je root, en installeer Windoos dan nog eens.
Ik had dit een tijdje geleden ook toen ik een of andere optimize regel in MSDOS.SYS of CONFIG.SYS gezet had...

Verwijderd

Topicstarter
De volgende dingen heb ik al geprobeerd:

Beide cdroms losgekoppeld, slave hdd losgekoppelt, maar dit bood allemaal geen hulp. Volgens mij zit er een probleem tussen de hdds maar het vage is dat ie het een paar dagen doet en daarna weer Vfat foutmelding geeft :r. Moederbord is Asus p2b-vm

Verwijderd

Topicstarter
Ja, das misschien een idee, want ik heb namelijk windows er alleen overheen gezet...
maar eerst doet ie het dan dus wel goed!!
En na een paar dagen niet meer

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat ook erg raar is:
Ik had c: (de fujitsu schijf) eerst dus geformatteerd, dus config.sys, autexec.bat en rest zijn gewoon eraf geweest en daarna is het gedonder begonnen, na 1 week VFAT daarna windows opnieuw geinstalled en alles weer oke, vervolgens weer VFAT foutmelding en zo heb ik windows nu al 3 maal opnieuw erop gezet! VAAAAAAG

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Zoiets heb ik ook gehad. Dit was met Windows 98SE. Twee keer binnen 1,5 week. Toen maar weer Windows 98 eerste editie erop gezet en die doet het alweer 2 maanden.

Verwijderd

Topicstarter
Jep ik heb ook windows '98 SE
Maar ik heb net geconverteerd naar fat 32 in veilige modus (ik dacht misschien ligt het daaraan) en nu heeft die k*t windows een 8,45 gb hdd geconverteerd als 2 gb!!!
En het probleem is: ik ben te lui geweest om backup te maken, ja, dit heb ik wel geprobeerd maar cd-roms werken niet onder veilige modus
Dus nu kan ik weer gaan formateren :)
Ach ja, ja moet toch wat te doen hebben :(
Pagina: 1