Verbinding valt weg met Vila Porta Nummermelder

Pagina: 1
Acties:

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Omdat een vorige simpeler nummermelder kapot was, kregen we dit model.

Werkt prima, maar als we iemand bellen via het telefoonboek, wordt na circa 10 seconden de verbinding verbroken. Handmatig ingevoerde nummers (gewoon op de telefoon dus) geven geen problemen, dus vandaar zie ik de Vila Porta als schuldige. Ook de verbinding lijkt me niet de schuldige, aangezien ik hem op dezelfde manier heb aangesloten als de vorige melder.

We hebben het hier overigens over een analoge aansluiting, wat overeenkomt met deze versie van de Vila Porta.

Iemand? :)

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat je de stekkertjes moet omwisselen. De ene is voor de lijn, en de ander voor de telefoon. Een nummermelder geeft je meestal ongeveer 10 seconden om de telefoon op te nemen nadat hij het nummer heeft gekozen, en dan hangt hij op en moet de telefoon het overnemen. Als je de stekkertjes omwisselt, gaat dat waarschijnlijk fout. :)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Aan de onderkant van de Vila Porta staat gelukkig duidelijk aangegeven waar de lijn in moet en waar de uitgang naar de telefoon hoort. Nav je reactie heb ik ze voor de gein ook maar eens omgedraaid, maar met hetzelfde resultaat: na 10 seconden valt hij weg.

Bedankt iig :)