Toon posts:

Foto's delen en toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben dit weekend met meerdere mensen op stap geweest naar de Ardennen. Helemaal geweldig en heel veel foto's gemaakt voor verschillende mensen en met verschillende digitale camera's.... Nu wil ik deze foto's op een website verzamelen, dus dat iedereen ze daar zelf kan uploaden...
Weet iemand hier een goede site voor? Dus ik creeer een album en anderen kunnen daarin ook uploaden...
Tot nu toe ben ik echt alleen maar album-sites tegengekomen waarbij je alleen maar zelf kan uppen... mogelijkheid is dan wel dat ik de U/P ga delen, maar dat is ook niet echt een charmante oplossing...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-01 15:45

ReseTTim

Chocolate addicted

richt een ftp op ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Kun je niet even snel een website maken met misschien wat gevonden scriptjes.

Verwijderd

Topicstarter
Justifier schreef op zondag 01 januari 2006 @ 17:41:
Kun je niet even snel een website maken met misschien wat gevonden scriptjes.
Zat meer te denken aan een kant-en-klare oplossing.... ftp is geen optie omdat de anderen erg weinig compu-kennis hebben..... Leek mij ook leuker dat er een site is waar je kan kijken en kan toevoegen....

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als je website met php en mysql kan regelen dan is gallery een goede optie http://gallery.menalto.com/

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33

breinonline

Are you afraid to be known?

Gallery kan wat je wilt. Gewoon verschillende users aanmaken en uploaden/verwijderen/stemmen e.d. is aan en uit te zetten :)

Damn you Magic! :(

[ Voor 11% gewijzigd door breinonline op 01-01-2006 18:04 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-01 22:46
Ja Gallery is echt een aanrader, maak er zelf ook gebruik van, een website met php en mysql is wel een vereiste.. ook is een flink aantal mb's wel gewenst, loopt snel op!
Mocht je hulp nodig hebben met opztten moet je even een gil geven! :)

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

I used to be an atheist, until I realised I was god.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:59
Volgens mij kunnen wel meer paketten dit. Naast Gallery moet Coppermine het volgens mij ook gewoon kunnen...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
gewoon bij een online photoalbum reggen; en dan de pass+user aan je vrienden geven.

iedereen kan dan binnen dat album mappen aanmaken (+vullen) die online te zien zijn :?

je verzint dan gewoon een algemeen wachtwoord wat onder je vrienden bekend is (hoeft toch niet meteen je reguliere wachtwoord te zijn ;) )

[ Voor 79% gewijzigd door Silent Thunder op 01-01-2006 18:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er dus naar uit dat ik toch aan de knutsel moet..... Had gehoopt dat het ergens al op een site kon... ;(

In ieder geval bedankt!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:41

Zoefff

❤ 

Je zal inderdaad aan het knutselen moeten gaan denk ik, al is dat niet eens zo lastig met alle kant-en-klaar oplossingen die er tegenwoordig voor gallery's zijn. Recent is er in FG nog een topic langsgekomen over gallerysoftware, zoek eens wat rond zou ik zeggen. Succes :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.