Toon posts:

lcd/tft/plasma meubel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hej,

Ik heb jullie hulp nodig voor het volgede. Wij willen hier voor onze nieuwe televisie een meubel laten maken, de televisie moet in deze kast omhoog en omlaag kunnen, zodat hij dus verborgen is op het moment dat wij hem niet gebruiken. Het gaat om een tft/ldc/plasma tv, welke is nog neit bekend, zo ook de maat van de televisie niet. Maar wat mijn eigenlijke vraag is. Waar moeten we allemaal rekening mee houden? Stel dat jullie een kast voor om je 'platte' tv zouden maken/kopen. Kortom, wat moet er dus eigenlijk allemaal in zo'n kast passen? De televisie zelf natuurlijk, maar verder? Een eventueel MCE-systeem, dvd-speler, versteker, dvd's? Nog suggesties?

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:57

bakvis

Tweakers.Nerd

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 17:03:
hej,

Ik heb jullie hulp nodig voor het volgede. Wij willen hier voor onze nieuwe televisie een meubel laten maken, de televisie moet in deze kast omhoog en omlaag kunnen, zodat hij dus verborgen is op het moment dat wij hem niet gebruiken. Het gaat om een tft/ldc/plasma tv, welke is nog neit bekend, zo ook de maat van de televisie niet. Maar wat mijn eigenlijke vraag is. Waar moeten we allemaal rekening mee houden? Stel dat jullie een kast voor om je 'platte' tv zouden maken/kopen. Kortom, wat moet er dus eigenlijk allemaal in zo'n kast passen? De televisie zelf natuurlijk, maar verder? Een eventueel MCE-systeem, dvd-speler, versteker, dvd's? Nog suggesties?
Koop een Philips Spiegel lcd, als deze uitstaat is het "gewoon" een spiegel, je kunt hem dan gewoon aan de muur hangen, mischien zelfs aan een rail die omhoog en omlaag kan... (een nadeel... de tv's zijn zeeeeer prijzig)

Mijn Specs

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Misschien moeten er ook nog speakers bij komen? En een goeie manier om alle kabels mooi weg te werken is ook leuk.