hey,
ik heb een heel raar probleem met mijn computer...
als ik mijn computer opstart krijg ik een scherm van American Megatrends.
op dat scherm staan dan alle onderdelen die in mijn computer zitten, ik zal even zegge welke dat zijn:
moederbord: Asus P4P800
processor: Intel Pentium 4 3,0 GHz
videokaart: Sapphire ATI Radeon 9600XT
geheugen: 2x Corsair 512 MB
dan als dat scherm weg gaat, krijg ik weer een nieuw scherm met de tekst:
Reboot and select proper Boot device or insert Boot media in selected Boot device and press a key..
we hebben alles geprobeerd maar kunnen niet vinden wat het probleem nou is. bij dat scherm kan ik ook niet verder dus moet ik op Ctrl+Alt+Del drukken, dan start de computer weer opnieuw op dan kom ik weer bij dat scherm van American Megatrends maar dan staan er opeens meer dingen, ik probeer steeds te kijken wat er meer staat maar het scherm gaat weer snel weg...
als dat weer voorbij is kom ik weer bij het scherm van dat probleem maar staat die tekst er niet helemaal leeg scherm en dan na een tijdje start hij gewoon op.....
kent iemand het probleem en weet hier iets tegen....
dan hoor ik het heel graag!
ik heb een heel raar probleem met mijn computer...
als ik mijn computer opstart krijg ik een scherm van American Megatrends.
op dat scherm staan dan alle onderdelen die in mijn computer zitten, ik zal even zegge welke dat zijn:
moederbord: Asus P4P800
processor: Intel Pentium 4 3,0 GHz
videokaart: Sapphire ATI Radeon 9600XT
geheugen: 2x Corsair 512 MB
dan als dat scherm weg gaat, krijg ik weer een nieuw scherm met de tekst:
Reboot and select proper Boot device or insert Boot media in selected Boot device and press a key..
we hebben alles geprobeerd maar kunnen niet vinden wat het probleem nou is. bij dat scherm kan ik ook niet verder dus moet ik op Ctrl+Alt+Del drukken, dan start de computer weer opnieuw op dan kom ik weer bij dat scherm van American Megatrends maar dan staan er opeens meer dingen, ik probeer steeds te kijken wat er meer staat maar het scherm gaat weer snel weg...
als dat weer voorbij is kom ik weer bij het scherm van dat probleem maar staat die tekst er niet helemaal leeg scherm en dan na een tijdje start hij gewoon op.....
kent iemand het probleem en weet hier iets tegen....
dan hoor ik het heel graag!