[XP] na installatie xp mce geen compoort meer

Pagina: 1
Acties:

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
na de installatie van Win XP mce op mijn laptop , heb ik geen compoort meer , hiervoor draaide ik Win Xp Pro , en daar zat hij na de standaard installatie wel gewoon in !

ik heb geprobeerd

*via internet te laten zoeken naar driver update
*via de xp pro cd van van de vorige installatie
*heb al op google & tweakers gezocht naar een com poort driver of inf file
* op de hp/compaq support site gekeken

tot nu geen resultaat , iemand een idee ?

het gaan om een hp/compaq

9010 (9110) was tik fout
Pentium IV @ 2,6 Ghz
768 mb geheugen

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostface op 01-01-2006 16:42 . Reden: (9110) was tik fout ]

Verwijderd

Heb net even bij hp gekeken maar kan op de plaatjes die ze geven van een 9110 geen com poort vinden, was het geen softwarematige poort ?

• Ghostface
Subtiel schopje :*)

• Ghostface
Nog een subtiel schopje , er moet toch wel iemand zijn die ook xp mce draait :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Ghostface op 03-01-2006 18:16 ]

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Staat de com-poorten wel aan in je BIOS? Aangezien je ze ook niet meer kan zien met een installatie van een CD waarmee hij het eerst wel deed, kan ik me voorstellen dat het dus op een lager niveau zit dan Windows op zit (in het systeem dus) :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Ghostface
ik heb nog eens goed zitten kijken hij zegt dat het apparaat niet gestart kan worden , code 10

en ik was iets vrij belangrijks vergeten te vermelden , de compoort zit op een docking station
in de bios staat ze wel aan !

• Ghostface
het lukt me na een paar dagen zoeken , nog niet , misschien nu iemand met een fris idee ?
Pagina: 1