Nieuwe zonealarm kan geen poorten openen

Pagina: 1
Acties:

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb het de nieuwste ZA op mijn comp geinstalleerd en wilde wat poorten openzetten. In de help staat dat er een knop custom moet zijn bij firewall/main , maar daar zit bij mij geen knop. Ook zie ik hele andere schermen in die help file... Kan ik uberhaupt wel poorten openzetten met ZA of kan dat alleen met ZA PRO?

[ Voor 9% gewijzigd door Sneak[3G] op 01-01-2006 15:10 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:15
Met ZA Free heb je nooit poorten kunnen openzetten. Meestal zet Zone Alarm zelf de juiste poorten open als je toestemmingen geeft aan de programma's

Bij E Mule vergeet Zone Alarm een poort open te zetten (tot afgelopen voorjaar iig); daarom gebruik ik Zone Alarm niet meer. De andere reden om Zone Alarm niet meer te gebruiken ligt erin dat bij p2p programma's Zone Alarm in de loop van een aantal uren onnodig veel geheugen en cpu gaat gebruiken (wederom totaan afgelopen voorjaar).

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Hmmz wel heel erg verwarrende dat in de help file van ZA FREE staat dat het wel kan, zat me namelijk rot te zoeken :) Ik denk dat ik dan mijn XP firewall dan maar weer aanzet of even zonealarm PRO er opzetten.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM