[Schroeven] Computer Schroeven, waar verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.379 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 20:40

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Hoi,

Ik ben langzaam aan door mijn computer schroeven heen aan het raken, weet iemand waar je die eventueel kunt bestellen? Overal waar ik gekeken heb op o.a. Alternate en 4Launch (Eindhoven) vind je helemaal niets.

Mvg,

Remy!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:10

Coldcat

HODL

Meestal kun je wel gewoon naar de lokale computerboer gaan en vragen om een aantal computerschroefjes. Meestal krijg je ze gewoon mee naar huis zonder er iets voor te hoeven betalen. Mocht je wel iets moeten betalen dan zal dat vast niet veel zijn aangezien elke computerwinkel er bakken vol van heeft liggen.

Los bestellen gaat lastig omdat niemand er eigenlijk belangstelling voor heef. Meestal worden deze schroeven in grote aantallen tegelijkgekocht, denk daarbij aan duizendtallen. En ik denk niet dat jij zoveel schroeven nodig hebt.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Loop de lokale pctoko binnen en vraag of ze wat voor je hebben. Meestal hebben ze zat van deze meuk liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolhand
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

Wat dacht je van conrad.nl?

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Loop bij een computerwinkel naar binnen en vraag het daar.
Heb ik een keer gedaan, en kreeg een heel zakje mee.

En anders www.conrad.nl -> computer en kantoor (links) -> computer accecoires (links)-> schroeven en bouten dat is heel duur!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Resistor op 01-01-2006 14:47 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij Powerline liggen ze gewoon bij de kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:09
Sommige merken (HP/Compaq) hebben ook een extra rijtje reserveschroeven ergens in een rand aan de voor- of zijkant zitten. Ik weet niet of je hier al gekeken hebt, kan je een loopje schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Ga naar een PC Dumpdag, kilozak schroefjes voor een euro ofzo :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Zoals eerder genoemd ga gewoon bij een computerwinkel langs waarschijnlijk krijg je er zo een aantal mee voor niks, kreeg zelf een keer een zak vol van computerland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 20:40

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Ik zal het eens bij de compboer vragen hier in de buurt :).

MVG,

Remy!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-05 22:23

SA007

Moderator Tweaking
Hangt er eik vanaf welke schroefjes...

cd-rom/floppy/ea zitten met M3 scroefjes vast, kan je gewoon bij de gamma/praxis/whatever halen.
De schroefjes waarmee hdd/kast/voeding vastzit zijn een engelse maat, en daar kan je bijna niet aankomen.

Maar aangezien er bij elke nieuwe kast een zakje met veel te veel van die dingen geleverd word, kan je het beste naar een pc winkel lopen, die hebben er altijd teveel over, en krijg je ze meestal gratis mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-05 15:00

Technicality

Vliegt rechtsom...

SA007 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 15:51:

cd-rom/floppy/ea zitten met M3 scroefjes vast, kan je gewoon bij de gamma/praxis/whatever halen.
De schroefjes waarmee hdd/kast/voeding vastzit zijn een engelse maat, en daar kan je bijna niet aankomen.

Maar aangezien er bij elke nieuwe kast een zakje met veel te veel van die dingen geleverd word, kan je het beste naar een pc winkel lopen, die hebben er altijd teveel over, en krijg je ze meestal gratis mee...
Jah en als je dan een pc hebt van zo'n winkel kom je schroefjes tekort |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik heb thumbscrews. Kan je bij veel zaken krijgen, moet je waarschijnlijk bij casemodding kijken daar staan ze vaak tussen. Ik heb bij iComputers gekocht (site momenteel down)

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
headhunternl schreef op zondag 01 januari 2006 @ 16:08:
[...]

Jah en als je dan een pc hebt van zo'n winkel kom je schroefjes tekort |:(
Hoezo schroefjes tekort? alles zit toch vast?
De consument die daar een volledig systeem koopt, zal zelf niet snel aan het ding gaan sleutelen, dus ook geen schroefjes nodig hebben. Het is restmateriaal van de assemblage en maakt geen deel uit van het produkt 'compleet systeem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:47

breinonline

Are you afraid to be known?

MissingDog schreef op zondag 01 januari 2006 @ 16:16:
[...]

Hoezo schroefjes tekort? alles zit toch vast?
De consument die daar een volledig systeem koopt, zal zelf niet snel aan het ding gaan sleutelen, dus ook geen schroefjes nodig hebben. Het is restmateriaal van de assemblage en maakt geen deel uit van het produkt 'compleet systeem'.
Dan nog. Bij de kast zitten meestal al schroeven genoeg om alle ruimte intern te benutten en alle uitbreidingen vast te zetten. Maar ook bij die losse in te bouwen brander zitten dezelfde schroefjes. Die heb je dan dus al dubbel. Daarom hebben bijna alle computerboeren een grote bak staan.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-05 14:16
*Kick
SA007 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 15:51:

Voor de HD/Kast/Voeding: weet iemand ook welke engelse maat dat deze is? Ik wil dan toch gaan proberen om hier aan te komen, zou er namelijk wel een stuk of 1000 willen hebben. Ik heb ze altijd nodig en heb er nu wel genoeg van om alles maar half vast te schroeven.. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 08:31

master6464

Who's General Failure?

Een tijdje geleden had ik ook een aantal schroefjes nodig en ben gewoon een computerzaak ingestapt (paradigit in mijn geval) en die hebben mij een handvol meegegeven :P

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Pagina: 1