Wat is een goed (game)keyboard??

Pagina: 1
Acties:

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
Ja dit keer eens keyboard ipv. een muis, ook belangrijk imo.

Ik heb nu een Logitech Deluxe(oud model) opzich een prima ding, maar de aanslag is niet optimaal, de keys blijven af en toe ff hangen doordat je de key niet recht naar beneden druk, dit gebeurt alleen tijdens het gamen en dan is het juist het meest irri. :)

Dus ik zoek een keyboard met een lichte aanslang, geen cordless maar gewoon ps/2 en ook niet zo'n ding tegen RSI ;)

Wie heeft er goede ervaringen?

Verwijderd

Cherry keyboard van 35 gulden. Staat al ietwat krom door het rammen tijdens Unreal tournament maar alle knopen blijven het perfect doen :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:42
maak voor mij niet uit ze gaan er toch allemaal aan >:)
want er is er nog geen een geweest die het langer dan een jaar vol hou :)

had ik eerst met muizen ook maar ik heb nu de muis gevonden hoor .
Keyboord is nu een TRUST :( was noodgeval
muis is nu een Logitech Pilot met scoll :) en die heb ik nu al weer langer dan een jaar >:)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:00
Ik gebruik zelf een MS i-net keyboard, werkt perfect :)
Moet nog aan het klooien, heb zo'n los numeriek toetsen gedeelte maar krijg het in een game nog niet echt fijn werkend :(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ik prefereer er eentje waar toetsen opzitten. :)

ik heb zelf een cordless desktop pro en ben er zeer tevreden over, maar heb ook nog el cheapo keyboards die ik ook nog regelmatig gebruik om te gamen. En el cheapo is dus 7,50

Verwijderd

cherry !
op mij oude computer heb k ook een cherry en die gaat al 5 jaar mee :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik heb een logitech i-net keyboard en ben er wel tevreden mee :) de toetsen tikken lekker :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1