Ik zoek dus zoals de topic titel zegt een firewall client, die remote centraal volledig in te stellen is. Dit omdat ik nu alle pc's af moet in mijn netwerk (3!) om constant dingen toe te staan aan users. Verder weet ik zo ook geen firewall waarop ik alles kan instellen, en dit met een wachtwoord beveiligen.
Als ik google/ altavistaniseer op "Network managed firewall" kom ik niet veel verder dan SecurePoint Suite 2006, waar naast een firewall ook allemaal spannende dingen in zitten die ik helemaal niet wil.
/edit
En waar je bovendien een speciale SecurePoint linux pc voor moet bouwen. Ik wil dus gewoon dat de dingen die ik instel onthouden worden bij de client, zodat ik mijn pc gewoon kan uit zetten zonder dat de firewalls op de andere pc's in mijn netwerk in de stress schieten.
/edit 2
Budget is geen probleem.
Ik houd er geen server op na, daarom moet alles bij de clients gestored worden.
Wat ik precies wil regelen: Internettoegang toestaan/ weigeren per programma, per pc en als het even kan per user.
Als ik google/ altavistaniseer op "Network managed firewall" kom ik niet veel verder dan SecurePoint Suite 2006, waar naast een firewall ook allemaal spannende dingen in zitten die ik helemaal niet wil.
/edit
En waar je bovendien een speciale SecurePoint linux pc voor moet bouwen. Ik wil dus gewoon dat de dingen die ik instel onthouden worden bij de client, zodat ik mijn pc gewoon kan uit zetten zonder dat de firewalls op de andere pc's in mijn netwerk in de stress schieten.
/edit 2
Budget is geen probleem.
Ik houd er geen server op na, daarom moet alles bij de clients gestored worden.
Wat ik precies wil regelen: Internettoegang toestaan/ weigeren per programma, per pc en als het even kan per user.
[ Voor 45% gewijzigd door _eXistenZ_ op 01-01-2006 16:01 ]
There is no replacement for displacement!