Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zorg toeslag binnen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oh mijn god ik kan het niet geloven (eigenlijk wel) krijg maar 7 euro zorg toeslag, een vriend van me 34. Mooi begin van het nieuwe jaar.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:58
per maand ??
Ik €24.- p/m

Mijn profiel op Discogs

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik ook 34 maar verdien bijna nix.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:57:
Oh mijn god ik kan het niet geloven (eigenlijk wel) krijg maar 7 euro zorg toeslag, een vriend van me 34. Mooi begin van het nieuwe jaar.
tsja dan zul je wel genoeg verdienen anders kreeg je wel meer.. heb er geen medelijden mee

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:59
andreict schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 18:15:tsja dan zul je wel genoeg verdienen anders kreeg je wel meer.. heb er geen medelijden mee
Beetje kortzichtig, voor deze nieuwe regeling betaalde ik 43 euro p/m. Nu krijg ik 3 euro p/m terug en betaal ik dus iets meer dan 100 euro (aanvullend), dat is wel even 60 euro meer per maand.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
leon1e schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 18:18:
[...]

Beetje kortzichtig, voor deze nieuwe regeling betaalde ik 43 euro p/m. Nu krijg ik 3 euro p/m terug en betaal ik dus iets meer dan 100 euro (aanvullend), dat is wel even 60 euro meer per maand.
tsja en netto hou je per maand ook meer over dus dat moet je dan ook compenseren.

Hoe dichter bij de 40K perjaar hoe minder je terug krijgt... nou als je 40 per jaar verdient dan beur je naam mijn inziens genoeg en kan je dat makkelijk betalen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik weet niet wat je bedoeling is met deze topicstart, maar veel aanzet tot discussie geef je niet.

Opsommen hoeveel zorgtoeslag iemand krijgt is niet erg interessant, wellicht meer iets voor in nieuwe zorgverzekering - wat ga jij betalen? welke in de Tweakers Huiskamer staat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.