Ik zit momenteel in het buitenland en zou graag gewoon de nederlandse tvzenders ontvangen. Een schotel nemen is uitgesloten ivm de afstand. Ik ben al een paar topics tegenkomen van mensen die een pc met tvkaart in nl hebben staan,de beelden streamen (mbv bijv snapstream, videolan etc) en zodoende toch nl tv kunnen kijken. Dit wil ik dus ook gaan doen alleen weet ik niet wat voor eisen er gesteld worden aan de verbinding. Mijn upstream (NL) is 1024 kbps en Dl (buitenland) ca 614 kbps. Is dit voldoende om tv te kunnen kijken in een beetje redelijke kwaliteit?
Ik heb nog geen pc die dan evt moet gaan streamen maar ik zat de denken aan een Asus S-presso met bijv een Cel D 2400 en 512/1GB Mem. Systeem moet een beetje stil zijn en klein aangezien ik deze plaats bij m'n moeder thuis en deze 24/7 aan blijft.
Ik heb nog geen pc die dan evt moet gaan streamen maar ik zat de denken aan een Asus S-presso met bijv een Cel D 2400 en 512/1GB Mem. Systeem moet een beetje stil zijn en klein aangezien ik deze plaats bij m'n moeder thuis en deze 24/7 aan blijft.