Asus A7V
Abit KT7(A)
MSI K7T PRO 2(A)
Abit KT7(A)
MSI K7T PRO 2(A)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Van dat antwoord van Frank kunnen we ondertussen wel een sneltoets maken ofzo... 
Gebruik voortaan ook een keer de search.
Heheh, er is een A bijgekomen (FSB van 133) bij de Abit :P:P:P:P:P:POp zaterdag 20 januari 2001 16:35 schreef IceStorm het volgende:
Van dat antwoord van Frank kunnen we ondertussen wel een sneltoets maken ofzo...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Maar waaron raad je die andere dan nog aan. Die zou iki nu nooit meer kopen. Als je nu een bordje koopt, dan een met de 133A chipset, dus die Abit, of wachten op de MSI k7t turbo, of die van Asus ('kweet niet hoe die heet)
Hangt ervan af - voor echte overclokkerds niet. Er zit een hele stamp condensatoren (ofzo) net naast de socket. Ik moest een stuk van een Chrome Orb afschuren voordat ie erop paste..
. Dit is overigens bij Abit KT7 zo. Of het bij de KT7A zo is weet ik niet..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ik ga deze processor niet overklokken!:)
Ja sorry maar ik wordt nu helemaal gek van de herrie van 2 fans!:) Geen overklokte dingen meer voor mij:)
Ja sorry maar ik wordt nu helemaal gek van de herrie van 2 fans!:) Geen overklokte dingen meer voor mij:)
Verwijderd
Die heet de Asus A7V266Op zaterdag 20 januari 2001 16:51 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Maar waaron raad je die andere dan nog aan. Die zou iki nu nooit meer kopen. Als je nu een bordje koopt, dan een met de 133A chipset, dus die Abit, of wachten op de MSI k7t turbo, of die van Asus ('kweet niet hoe die heet)
Pagina: 1