Ik heb de topics zojuist even doorgelezen, wat mij opviel is dat sommige mensen zeiden dat je als ADC-lid 20% korting te krijgen op een PowerBook, anderen zeiden 25%.
Kan iemand dit ophelderen? (kan moeilijk op oudejaarsdag naar Apple bellen
).
Verder vroeg ik mij af of je daarnaast gebruik mag maken van de studentenkorting, wat bedraagt deze eigenlijk? 6 of 10 %? Of geldt deze korting enkel voor de speciale education store en dus niet i.c.m. de ADC-korting?
Mocht ik bijvoorbeeld zo'n speciale notebooktas erbij kopen, krijg ik daar dan ook 20% op, of geldt dit enkel voor de PowerBook zelf?
Tenslotte had ik gelezen dat als je aan kunt tonen dat je belasting kunt aftrekken dat ze dit niet in rekening brengen? Waar is deze informatie gevonden?
Bij voorbaat dank en een gelukkig nieuwjaar!
Edit: zie net de 'tassenactie' 20% korting
Kan iemand dit ophelderen? (kan moeilijk op oudejaarsdag naar Apple bellen
Verder vroeg ik mij af of je daarnaast gebruik mag maken van de studentenkorting, wat bedraagt deze eigenlijk? 6 of 10 %? Of geldt deze korting enkel voor de speciale education store en dus niet i.c.m. de ADC-korting?
Mocht ik bijvoorbeeld zo'n speciale notebooktas erbij kopen, krijg ik daar dan ook 20% op, of geldt dit enkel voor de PowerBook zelf?
Tenslotte had ik gelezen dat als je aan kunt tonen dat je belasting kunt aftrekken dat ze dit niet in rekening brengen? Waar is deze informatie gevonden?
Bij voorbaat dank en een gelukkig nieuwjaar!
Edit: zie net de 'tassenactie' 20% korting
[ Voor 4% gewijzigd door Empulse op 31-12-2005 16:03 ]
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A