ADSL in Breda >> welke kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04-2025
Beste mensen,

Zou iemand mij kunnen helpen met het kiezen van de juiste provider?
Ik wil het liefst een zo snel mogelijke verbinding uiteraard, met maandelijkse kosten tot 30 euro.

Nou zit ik te twijfelen tussen:

Wanadoo Family > max 20mbit down > 1mbit up
22,50 per maand

Speedlinq all-in 4096 > max 4 mbit down > 1 mbit up
14,95 per maand incl. gratis DVD speler ;)

Planet > max 3 mbit down > 512 kbit up
24,95 per maand

12move adsl superfast > max 4 mbit down > 1 mbit up
19,95 per maand

Compuserve adsl 5120 > max 5 mbit down > 1mbit up
24,95 per maand

Ik wil een goede, stabiele UTP modem die niet persé voor multi user hoeft te zijn, aangezien ik er een router met access point achterhang.

Andere suggesties zijn uiteraard welkom. Het gaat mij erom dat ik gewoon een goede verbinding heb in Breda, wie weet heeft iemand van jullie ervaring hiermee... Wanadoo is natuurlijk interessant gezien de hoge snelheid (waarvan ik verwacht dat die toch niet gehaald gaat worden), maar ik heb verder geen ervaringen met wanadoo. Verder lijkt mij Speedlinq ook interessant, gezien het maandbedrag, maar ik hoor daar nogal verschillige dingen over.

In ieder geval alvast bedankt voor jullie medewerking!

[ Voor 3% gewijzigd door xsive op 31-12-2005 15:43 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 22:06
Ik zou voor de speedlinq gaan, ook al hebben die soms te neiging je upload op 10kb te cappen, moet je gewoon blijven bellen todat ze hem uncappen.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Heb je de beschikbaarheid van de diverse ISP's gecontroleerd op je nieuwe postcode? Anders zou dat je keuze aardig kunnen verkleinen nog misschien uit deze groep.

Wanadoo levert het meest qua snelheid voor je geld, maar je eigen router moet je dan vergeten omdat de LiveBox niet als 'bridge' kan functioneren. Je kan wel je eigen router die wellicht ook wireless is als AccessPoint instellen en gebruiken zonder de router functie.

Dit is toch echt een keuze die je zelf zal moeten maken. De voor en tegens kan je gewoon in de topics van diverse ISP's vinden of specifieke vragen daar stellen. Anders krijgen we een topic met keuze opties bij iedereen die een dienst wil gaan afnemen. Zou zo'n dolle boel worden hier.

[ Voor 26% gewijzigd door bjck op 31-12-2005 17:08 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.