Beste mensen,
Zou iemand mij kunnen helpen met het kiezen van de juiste provider?
Ik wil het liefst een zo snel mogelijke verbinding uiteraard, met maandelijkse kosten tot 30 euro.
Nou zit ik te twijfelen tussen:
Wanadoo Family > max 20mbit down > 1mbit up
22,50 per maand
Speedlinq all-in 4096 > max 4 mbit down > 1 mbit up
14,95 per maand incl. gratis DVD speler
Planet > max 3 mbit down > 512 kbit up
24,95 per maand
12move adsl superfast > max 4 mbit down > 1 mbit up
19,95 per maand
Compuserve adsl 5120 > max 5 mbit down > 1mbit up
24,95 per maand
Ik wil een goede, stabiele UTP modem die niet persé voor multi user hoeft te zijn, aangezien ik er een router met access point achterhang.
Andere suggesties zijn uiteraard welkom. Het gaat mij erom dat ik gewoon een goede verbinding heb in Breda, wie weet heeft iemand van jullie ervaring hiermee... Wanadoo is natuurlijk interessant gezien de hoge snelheid (waarvan ik verwacht dat die toch niet gehaald gaat worden), maar ik heb verder geen ervaringen met wanadoo. Verder lijkt mij Speedlinq ook interessant, gezien het maandbedrag, maar ik hoor daar nogal verschillige dingen over.
In ieder geval alvast bedankt voor jullie medewerking!
Zou iemand mij kunnen helpen met het kiezen van de juiste provider?
Ik wil het liefst een zo snel mogelijke verbinding uiteraard, met maandelijkse kosten tot 30 euro.
Nou zit ik te twijfelen tussen:
Wanadoo Family > max 20mbit down > 1mbit up
22,50 per maand
Speedlinq all-in 4096 > max 4 mbit down > 1 mbit up
14,95 per maand incl. gratis DVD speler
Planet > max 3 mbit down > 512 kbit up
24,95 per maand
12move adsl superfast > max 4 mbit down > 1 mbit up
19,95 per maand
Compuserve adsl 5120 > max 5 mbit down > 1mbit up
24,95 per maand
Ik wil een goede, stabiele UTP modem die niet persé voor multi user hoeft te zijn, aangezien ik er een router met access point achterhang.
Andere suggesties zijn uiteraard welkom. Het gaat mij erom dat ik gewoon een goede verbinding heb in Breda, wie weet heeft iemand van jullie ervaring hiermee... Wanadoo is natuurlijk interessant gezien de hoge snelheid (waarvan ik verwacht dat die toch niet gehaald gaat worden), maar ik heb verder geen ervaringen met wanadoo. Verder lijkt mij Speedlinq ook interessant, gezien het maandbedrag, maar ik hoor daar nogal verschillige dingen over.
In ieder geval alvast bedankt voor jullie medewerking!
[ Voor 3% gewijzigd door xsive op 31-12-2005 15:43 ]
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11