Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
probeer eens een bios reset
of haal de stekker eruit en probeer na een paar minuten de pc weer op te starten
of haal de stekker eruit en probeer na een paar minuten de pc weer op te starten
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
inderdaad een bios reset...
maar raar volgens mij zou door het doorslaan van een stop niet de pc vershit moeten worden. tenzij je een pc hebt met een oudersetse indruk knop die je ook weer meot uitdrukken om de pc uit te zetten)
want dan zou het kunnen zijn dat je de pc neit eerst uit hebt gezet na de stroom uitval. en dat je gelijk de stop terug gezet hebt en dat ie in een keer weer stroom krijgt en dat dat zn dood is geworden
maar raar volgens mij zou door het doorslaan van een stop niet de pc vershit moeten worden. tenzij je een pc hebt met een oudersetse indruk knop die je ook weer meot uitdrukken om de pc uit te zetten)
want dan zou het kunnen zijn dat je de pc neit eerst uit hebt gezet na de stroom uitval. en dat je gelijk de stop terug gezet hebt en dat ie in een keer weer stroom krijgt en dat dat zn dood is geworden
Klinkt als statische elektriciteit. Haal de stroom er af, en haal vervolgens beide voedingsconnectoren die aan je moederbord gekoppeld zitten eens los voor +/- een minuut, misschien dat dat effect heeft. Het hangen van een bios scherm had bij mij iig vaak met statische elektriciteit te maken.
OK het was dus simpel om het op te lossen.
Nadat ik de stekker een tijdje eruit had gedaan en er weer in deed ie het weer.
Toch bedankt voor jullie moeite
Nadat ik de stekker een tijdje eruit had gedaan en er weer in deed ie het weer.
Toch bedankt voor jullie moeite
[ Voor 14% gewijzigd door Zerora op 31-12-2005 15:59 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."