[Pinnacle studio 10] Probleem met herinstallatie

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 15:05
Ik heb een probleem met het opnieuw instaleren van pinnacle studio 10, Ik had het eerst op de twee hardeschijf staan alleen deze heb ik gebruikt (lees poging gewaagd) om mce op te instaleren maar dat lukte niet. Nu wil ik graag studio 10 helemaal opnieuw instaleren op 2K, alleen ziet hij dat er nog wat staat van de software en geeft hij mij de kans niet op een herinstallatie op de andere schijf. Ik heb al geprobeerd op alle onderdelen te verwijderen op de schijf en via configuratie scherm en in het register. Alleen blijft hij een update uitvoeren op de C-schijf die steeds mislukt. ;(

verdwaalde ict'er op elektro!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kijk eens of je hier iets mee kunt:

http://www.pinnaclesys.co...product_name=&page_id=153

• 5mebibyte
Nee, helaas :| Hij blijft denken dat hij een update moet uitvoeren en niet een nieuwe installatie, omdat er geen versie mee is op de computer. Bedankt voor de tip.

• 5mebibyte
Heeft er iemand anders nog een oplossing ik krijg niks te horen van Pinnacle. Is er misschien een progje dat gewoon het register zo opschoont dat het programma uit die lijst verdwijnt?

Verwijderd

Meestal heeft Pinnacle een schoonmaakmiddel voor het register staan, verwijdert alle Pinnacle waarden.
Een "cleanreg" of. i.d.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Krijg je nog specifieke foutmeldingen? Wel zo handig om die ook even te vermelden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:29:
Meestal heeft Pinnacle een schoonmaakmiddel voor het register staan, verwijdert alle Pinnacle waarden.
Een "cleanreg" of. i.d.
Heet RegDelete.exe, bij support te vinden.

• 5mebibyte
sanfranjake schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:34:
Krijg je nog specifieke foutmeldingen? Wel zo handig om die ook even te vermelden :)
Als ik gewoon de upgrade wil uit voeren krijg ik op een gegeven moment de fout dat de map program files een invalid charater bevat. dat is het enigste wat hij aangeeft. Is er een manier om dat te zien of dat zo is en zo ja hoe fix ik dat?

• 5mebibyte
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:18:
[...]

Heet RegDelete.exe, bij support te vinden.
Is dat niet wat er al eerder gegeven was? http://www.pinnaclesys.co...uct_name=&page_id=153
deze heb ik geprobeerd en ze werken niet (goed). Het blijft het zelfde ook met handmatig de map verwijderen en wat mappen in het register verwijderen die van pinnacle zijn.

• 5mebibyte
cyberschop ;)

Pagina: 1