Outlook Web Access werkt hier perfect, behalve het verzenden van mails wil maar niet lukken. Wanneer ik op nieuwe mail klik of gewoon een mail wil beantwoorden, krijg ik wel een pop-up waar ik de ontvanger e.d. kan invullen, maar het 'frame' waar ik m'n tekst zou moeten schrijven wordt vervangen door een leeg vak met rood kruisje (vergelijkbaar met een afbeelding die op internet niet gevonden kan worden). Op een andere pc hier thuis in hetzelfde netwerk lukt het wel, dus ik vermoed dat we het probleem niet gaan moeten zoeken bij de firewall van de router...
Verder heb ik nog geprobeerd m'n antivirus en spy sweeper tijdelijk uit te schakelen, windows firewall heb ik uitgeschakeld en ik heb het beveiligingsniveau van IE lager proberen te zetten... geen van deze pogingen leverde een positief resultaat.
Verder heb ik nog geprobeerd m'n antivirus en spy sweeper tijdelijk uit te schakelen, windows firewall heb ik uitgeschakeld en ik heb het beveiligingsniveau van IE lager proberen te zetten... geen van deze pogingen leverde een positief resultaat.