Waarom wil je nou eigenlijk zo'n OGRuler hebben?

Pagina: 1
Acties:

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:18
Das dus mijn vraag. Ik snap niet precies waarom het nuttig is om zoiets te hebben. Wat kan je er nou mee doen?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

OGR's have many applications including sensor placements for X-ray crystallography and radio astronomy. Golomb rulers can also play a significant role in combinatorics, coding theory and communications, and Dr. Golomb was one of the first to analyze them for use in these areas.
Bron: http://www.distributed.net/ogr/

Virussen? Scan ze hier!

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:18
Hmm... Had net dat zitten lezen, maar denk dat ik een beetje was afgeleid, want ik heb er overeen gelezen. :P

Maaruh als ik dat lees dan word ik eigenlijk nog niet veel wijzer. Tis een beetje vaag.
Heeft er niet iemand misschien een concreet voorbeeld hoe het nu ergens wordt toegepast?

Verwijderd

ja, blaat maar wat kun je er nou mee ? ga wel weer rc5 doen, dat is tenminste nuttig :+

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik snap er ook weinig van:? En belangerijkste; er is meer competitie op RC5. :)

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31

DJ

Nou, met RC5 moeten we alleen nog maar zorgen dat we voor blijven staan. Met OGR moeten we nog maar eens nummer 1 worden :7

Dat noem ik nou eens competitie . . .

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 20 januari 2001 19:21 schreef el_toro het volgende:
ja, blaat maar wat kun je er nou mee ? ga wel weer rc5 doen, dat is tenminste nuttig :+
Zoals je in mijn 1e reply kon zien: OGR's worden o.a. gebruikt voor betere communicatiemethoden, radio-astronomie en rontgen-kristallografie.

RC5 heeft geen nut. Een 64-bits code is allang gekraakt, zelfs een 512-bits code is al gekraakt...
Op zaterdag 20 januari 2001 19:35 schreef stokkie het volgende:Ik snap er ook weinig van:? En belangerijkste; er is meer competitie op RC5. :)
Daar hebben we geen doel meer, nu we 1e zijn. In OGR is het doel: 1e wórden!

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

lijkt er op dat dus niemand weet wat je er nou echt mee moet doen |:(
Pagina: 1