[firefox 1,5] hoe krijg ik de onderborder weer weg ?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17
mmmzzzz, net lekker op got bezig druk ik op update firefox. Kijk verse versie beschikbaar. Upgrade gedaan naar 1.5 en nu heb ik aan de onderkant opeens een balk (onder de statusbalk) vanb 4 cm erbij die maar niet weg wil. Je kan er wel wat aan slepen maar ook die instellingen blijven niet bewaard. Google en got search bieden geen oplossing. Het lijkt me dat hij toch weg moet kunnen maar ook in de instellingen van firefox kan ik niets vinden.

Kan iemand mij even de reddende tip geven ?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
lijkt mij dat je ons toch wat meer info moet geven

1: extenties
2: skin
3: welke balk?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 19:37
StuiTeR schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:48:
mmmzzzz, net lekker op got bezig druk ik op update firefox. Kijk verse versie beschikbaar. Upgrade gedaan naar 1.5 en nu heb ik aan de onderkant opeens een balk (onder de statusbalk) vanb 4 cm erbij die maar niet weg wil. Je kan er wel wat aan slepen maar ook die instellingen blijven niet bewaard. Google en got search bieden geen oplossing. Het lijkt me dat hij toch weg moet kunnen maar ook in de instellingen van firefox kan ik niets vinden.

Kan iemand mij even de reddende tip geven ?
Kun je even een screenshot posten? Heb hier ook de nieuwste versie, maar geen "aparte" onderbalk nml.

• Ray
het is gewoon de standaard installatie, geen extensie ofzo. ik maak wel even een screenshot

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~raybeest/firefox.jpg

mmm het is trouwens erger, kan ook geen 2e screen meer openen en alles piept en kraakt. Meer mensen last met deze versie ? (en hoe krijg ik mijn vorige weer terug ???)

[ Voor 56% gewijzigd door Ray op 31-12-2005 13:56 ]

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik kan me herinneren dat ik dit vaker gelezen heb. Ik geloof dat dat ook ging met firefox 1.5

zeer waarschijnlijk heb ik dat in het volgende topic gelezen: [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VIII[/rml]

Succes... Het zijn nogal wat berichtjes ;)

• Auke
  • Niet online
Op goed geluk een blz van dat topic ingedrukt... Bingo:

[rml]Scipionyx in "[ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VIII"[/rml]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
Lijkt me een syntax error in je chrome. Zit of in je profiel, maar waar ik meer aan zit te denken, in je firefox installatie. Heb het op linux ook ooit gehad. Verder wil het ook nog wel eens helpen om firefox eerst eens als administrator te starten, mocht je dat ding draaien als gebruiker met beperkte rechten.

• Ray
jajaja je bent mijn held :) even lezen onder deze link kwam ik tegen dat het met linky te maken kan hebben. Linky verwijderd en alles is weer onder controle !!

• Auke
  • Niet online
StuiTeR schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:10:
[...]

jajaja je bent mijn held :) even lezen onder deze link kwam ik tegen dat het met linky te maken kan hebben. Linky verwijderd en alles is weer onder controle !!
2005 was al een prima jaar... Maar om het met een heldenstatus af te sluiten is helemaal top:-) ;)
Pagina: 1