Toon posts:

Ten einde raad...

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik jullie een waarschijnlijk een lastige vraag ga stellen, maar ik ben ten einde raad. Ik ben dus al een tijdje van plan om een digitale camera te kopen. Ik heb een budget van om en bij de 400 euro. Wat zou volgens jullie de beste camera zijn prijs-kwaliteit? De camera zal niet gebruikt worden voor professionele doeleinden ofzo, enkel om vakantiekiekjes e.d. mee te schieten. Ik had gedacht aan de sony dsc-p200 aangezien die 7.2MP heeft en sterk afgeprijsd is. Wat raden jullie mij aan? Ik heb al gezien volgens de pricewatch dat digitale camera's goedkoper zijn in Nederland, maar ik heb geen ervaring met kopen op het internet. Ik heb namelijk altijd schrik dat mijn gekocht product niet zal aankomen. Dus mijn voorkeur zou dan gaan naar een camera uit een belgische winkel. Gelieve mij te helpen, ik zal jullie heel dankbaar zijn...

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
De camera zal niet gebruikt worden voor professionele doeleinden ofzo, enkel om vakantiekiekjes e.d. mee te schieten

wegwerp camera 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door ascona op 31-12-2005 13:16 ]

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:16
Canon Powershot S2-IS

supercameraatje vind ik. Heb hem nu een maand of drie en een noob als ik kan er fantastische foto's mee maken op standje automatisch.

Ben nu bezig de beginselen der fotografie onder de knie te krijgen door te prutsen met instellingen, maar werkt allemaal echt fijn: goede documentatie en de isntellingen zijn zo gevonden...

Prijs in Nederland tegenwoordig om en anbij de 450 Euro...

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

ascona schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:16:
De camera zal niet gebruikt worden voor professionele doeleinden ofzo, enkel om vakantiekiekjes e.d. mee te schieten

wegwerp camera 8)7
Grappig :/

Ik zou je willen advieseren je niet blind te staren op de megapixels. Een groot aantal spiegelreflex camera's heeft nog niets een 7.2 megapixels. Vier megapixels is al wel voldoende.

Verder zou het voor jou een uitkomst zijn om eventjes door de faq te bladeren. Daar staan allemaal handige links naar topics die jou kunnen helpen. Ook staat er uitleg waardoor je zelf al in staat bent goede afwegingen tussen camera's te maken.

Ik zou zeggen succes! :Y)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je het beste in Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3 kunt gaan kijken zoals KwarteL al opmerkte, succes :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.