[Keyboard] Microsoft Digital Medio Pro fout

Pagina: 1
Acties:

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02-2025
Ik kreeg vandaag mijn nieuwe toetsenbordje binnen. Meteen gaan testen met mohaa (medal of honor allied assault) fps game. Ik merkte meteen dat er iets fout zat.. Dit is het probleem:
Wanneer ik wil zitten (control) en vervolgens wil leanen (z) en strafen naar links (a) en ook nog is zacht lopen (shift) wil hij dat niet doen.. Hij accepteert geen 3 commands ofzo lijkt wel.. Even getest op mijn oude toetsenbord werkt wel perfect.. Ook bij de combinatie strafe rechts (d) zacht lopen (shift) en omhoog komen dus niet meer gebukt (spatie) laat het toetsenbord me in de steek in blijft zitten.

Wat heb ik zelf al gedaan:
- usb geprobeert ipv traditonele methode
- reinstall drivers (microsoft intelli pro 5.3)
- geen drivers
Volgens mij is het gewoon een hardware probleem..

Iemand hier ervaringen mee, en zoniet waar moet ik heen met dit probleem? Naar de internetwinkel, of misschien wil microsoft? Moeten zij niet gewoon kwalitatieve goede producten leveren?

Johny Cash

[ Voor 12% gewijzigd door Johny Cash op 31-12-2005 13:15 ]

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Google: Keyboards are evil
http://sjbaker.org/steve/omniv/keyboards_are_evil.html

Mijn vorige toetsenbord (Logitech UltraX PS/2) had dit ook, m'n nieuwe MS Natural 4000 kan meer toetsen tegelijk verdragen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Johny Cash
THW Arie schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:09:
Google: Keyboards are evil
http://sjbaker.org/steve/omniv/keyboards_are_evil.html

Mijn vorige toetsenbord (Logitech UltraX PS/2) had dit ook, m'n nieuwe MS Natural 4000 kan meer toetsen tegelijk verdragen.
Mag dit wil microsoft moet mij toch een toetsenbord leveren die dit minimaal wel kan toch?

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Je kan er toch ook gewoon mee typen? Je kan alleen niet die drie toetsen tegelijk indrukken die jij gebruikt.

Desalniettemin voldoet het product niet aan jouw verwachtingen (en hij presteert minder dan je vorige toetsenbord). Dus maak gebruik van de wet koop op afstand (je geeft aan bij een internetwinkel gekocht te hebben) en stuur het product terug (wel op tijd terugsturen!).
Je hebt overigens een koop afgesloten met de winkel, en niet met Microsoft, dus moet de winkel jou een goed werkend toetsenbord leveren :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kanarie op 31-12-2005 13:18 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Johny Cash
THW Arie schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:17:
Je kan er toch ook gewoon mee typen? Je kan alleen niet die drie toetsen tegelijk indrukken die jij gebruikt.

Desalniettemin voldoet het product niet aan jouw verwachtingen (en hij presteert minder dan je vorige toetsenbord). Dus maak gebruik van de wet koop op afstand (je geeft aan bij een internetwinkel gekocht te hebben) en stuur het product terug (wel op tijd terugsturen!).
Je hebt overigens een koop afgesloten met de winkel, en niet met Microsoft, dus moet de winkel jou een goed werkend toetsenbord leveren :)
Optijd is?

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Google: wet koop op afstand
http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/
Bij elke overeenkomst die op afstand (bijvoorbeeld via Internet of telefoon) heeft de wordt afgesloten, consument een opzegtermijn van zeven werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder opgaaf van redenen. De leverancier mag hiervoor geen boete in rekening brengen; hoogstens mag hij de kosten voor het terugzenden voor rekening van de consument laten komen. Als de consument binnen de zeven werkdagen al betaald heeft, en daarna alsnog de overeenkomst herroept, is de leverancier verplicht om binnen dertig dagen de betaling terug te storten.

Pagina: 1