Ik kreeg vandaag mijn nieuwe toetsenbordje binnen. Meteen gaan testen met mohaa (medal of honor allied assault) fps game. Ik merkte meteen dat er iets fout zat.. Dit is het probleem:
Wanneer ik wil zitten (control) en vervolgens wil leanen (z) en strafen naar links (a) en ook nog is zacht lopen (shift) wil hij dat niet doen.. Hij accepteert geen 3 commands ofzo lijkt wel.. Even getest op mijn oude toetsenbord werkt wel perfect.. Ook bij de combinatie strafe rechts (d) zacht lopen (shift) en omhoog komen dus niet meer gebukt (spatie) laat het toetsenbord me in de steek in blijft zitten.
Wat heb ik zelf al gedaan:
- usb geprobeert ipv traditonele methode
- reinstall drivers (microsoft intelli pro 5.3)
- geen drivers
Volgens mij is het gewoon een hardware probleem..
Iemand hier ervaringen mee, en zoniet waar moet ik heen met dit probleem? Naar de internetwinkel, of misschien wil microsoft? Moeten zij niet gewoon kwalitatieve goede producten leveren?
Johny Cash
Wanneer ik wil zitten (control) en vervolgens wil leanen (z) en strafen naar links (a) en ook nog is zacht lopen (shift) wil hij dat niet doen.. Hij accepteert geen 3 commands ofzo lijkt wel.. Even getest op mijn oude toetsenbord werkt wel perfect.. Ook bij de combinatie strafe rechts (d) zacht lopen (shift) en omhoog komen dus niet meer gebukt (spatie) laat het toetsenbord me in de steek in blijft zitten.
Wat heb ik zelf al gedaan:
- usb geprobeert ipv traditonele methode
- reinstall drivers (microsoft intelli pro 5.3)
- geen drivers
Volgens mij is het gewoon een hardware probleem..
Iemand hier ervaringen mee, en zoniet waar moet ik heen met dit probleem? Naar de internetwinkel, of misschien wil microsoft? Moeten zij niet gewoon kwalitatieve goede producten leveren?
Johny Cash
[ Voor 12% gewijzigd door Johny Cash op 31-12-2005 13:15 ]