Tssk-geluid na opnemen track

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Sinds kort heb ik problemen met branden van muziekfiles (wav). Als het liedje bijna is afgelopen en overgaat naar het volgende nummer dan hoor ik een irritant tssk-geluid. Dus niet bij het begin van de track, maar bij het einde. Ik brand met Nero en Easy Cd Creator, maar beide programma's doen hetzelfde. Ik wil niet Disc At Once branden, omdat dit niet bij alle muziek cd's wenselijk is.

BvD
Robin

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
euh.. je toast 'n al eerder gebakken cdtje zeker?!

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Euhm....

misschien net de eerste 10 miliseconden van het volgende nummer?????

Verwijderd

tja, misschien beetje omslachtig, maar je kunt het gewoon rippen en dan nabewerken met CoolEdit (Pro) ofzo.....

Verwijderd

Audio cd's MOET je altijd disk-at-once branden, anders krijg je dus inderdaad die verminkingen in je geluid. Is niets aan te doen verder.
En als je stilte tussen de nummers op je cd wil, dan kan je met cooledit oid stilte aan je wav files vastplakken.

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Hehe, wat een originele antwoorden, het is inderdaad gewoon het feit dat de laser ff stopt tussen 2 tracks, je moet dus gewoon "disk at once" aanvinken. (en als het een gemixte cd is, dus zonder pauzes, moet je ergens ook een optie vinden die voorkomt dat de writer 2 sec. pauzes gaat branden)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

klinkt als een Grolsch reclame...

Join TeamBVD!

Verwijderd

Dommelsh ofzo was dat toch ? :)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

whatever....
ik dacht iets met beugels... vanddar Grolsch.

Join TeamBVD!

Verwijderd

Lees net in het reclame topic dat het Dommelsch was :7
Pagina: 1