Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lichtstaven in me PC

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik zag bij een vriend van me dat hij lichtstaven had gekregen .
We hadden ze erin gestopt alleen heeft hij hetzelfde probleem als ik ( als ik ze erin zou doen).
De kast is dicht alleen aan de achterkant is hij open .
Maar wat zou ik kunnen doen om hem open te doen ?
Maar niet simpel met plexiglas maar wat speciaals .
Ik zag op het internet iets van fanguards ...............
Idee'en wat ik zou kunnen doen met kast is MS-Tech LC-560 zwart.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen, pak een dremel en leef je uit. Wat je met CCFLs wil doen ligt er net aan wat je zelf mooi vindt. fanguards zijn niet echt boeiend imho, maar goed, misschien vind jij het wel leuk :P

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
edit:
ik begrijp de vraag niet dus laat mn reactie maar achterwege

[ Voor 85% gewijzigd door dreester op 30-12-2005 23:49 ]

Verwijderd

Je sidepanel eraf halen! En helemaal vervangen voor plexi. Dan heb je een mega window!
Of ipv plexiglas meshX gebruiken. Je hele sidepanel weggooien en er eentje maken van meshX.

Of als je plexiglas gebruikt zou je UV plexi kunnen gebruiken. Mss kan je dan met plakplastic een turbo raam maken in alle vormen en dingen wat je wilt. Of je koopt een stikker en plakt deze erop. Of je designed je eigen stikker en laat deze professioneel cutten bij Blackdog-pc.com!

Of weet ik veel wat, verzin zelf wat! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 23:54 ]

Verwijderd

dat begrijp ik dus niet, jij hebt het erover dat je geen plexiglas wilt maar wel fanguards
nu is het me toch echt wel duidelijk dat plexiglas juist bekend staat als doorkijk venster en fanguards niets anders dan bescherming is zodat je je fan niet kunt aanraken, aangezien deze bij mensen achterin de pc zitten of bij een casemod bovenop/voorop zit en dus niet als doorkijk bedoeld zijn, hoe wil je anders door je side of bovenpanel kijken?? 8)7

''alleen aan de achterkant is hij open'' hoezo open, bedoel je je fan van de voeding of iets dergelijks, daar valt verder toch niets speciaals te zien

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 00:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet erin kijken maar dat het licht en doorheen schijnt .

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 00:03:
Ik wil niet erin kijken maar dat het licht en doorheen schijnt .
Dan maak je toch gaten in het zijpaneel zoals jij dat wilt?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ten eerste: je topicstart is wat lastig te begrijpen, misschien is het in het vervolg handig om je teksten in 't vervolg nog even zelf door te lezen voordat je op 'submit' drukt.

Ten tweede: je vraagt ons om inspiratie, maar er zijn hier zat casemods en voorbeelden van hoe je een window of iets anders kan inbouwen. Ga eerst eens even grasduinen op het forum, je komt dan voorbeelden zat tegen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.