Toon posts:

Geld verdienen op internet, kan het?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heey beste tweakers...

Best een interessant onderwerp dat iig mij toch wel bezighoud :D, en ik dacht laat ik het eens vragen op het grootste forum van nl...

we kennen allemaal wel sites als www.Moneymiljonair.nl, www.goudeuro.nl enz... maar werkt het nou ook echt? In de search vond ik wel wat oude topics van toen het echt een hype was, maar daar praten mensen nog over guldens, en dat schoot ook niet echt op. Na wat rondzoeken kwam ik terecht bij www.money.internet-post.nl waar ook een get-paid-to site uitgelegd werd, en als ik dat mag geloven kan je daar aardig wat aan verdienen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met geld verdienen op internet? rijke stinkerts onderons, deel uw gehijmen ;)

Greets, Jeroen.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
tuurlijjk kan het, het duurt alleen even. Zo vul ik af en toe online enquetes in over allerlei produkten en reclames en zo. Verdien je toch al snel een tientje per jaar mee ;)

verder geldt natuurlijk: voor niets gaat slechts de zon op

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 22:03
Het kan wel.. rijk zul je er niet van worden.. Moneymiljonair bijv heb ik zelf lang over gedaan om eindelijk eens aan minimale uitbetalings bedrag te komen.. net deze week 12,50 uitbetaald gekregen.

Wat iets beter werkt is bepaalde enquetes waar je een paar euro voor krijgt.. Maar alles bij elkaar.. de tijd die je overal in stopt is toch wel een erg laag uur loon voor wat je ervan terug ziet..

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
jup, het kan echt. het duurd alleen heeeel erg lang.
moneymiljonair heb ik al eens een uitbetaling gehad. maar voordat je zover bent ben je wel een jaar verder (tenzij je allemaal dingen koopt waarvoor je bonus clix / parels / zinns of wat dan ook krijgt)

maar bij de een gaat het makkelijker als bij de ander. soms moet je op een link klikke en dan 30 sec wachten, terwijl je bij de andere alleen maar op een link hoeft te klikken.

alleen die site die jij aangeeft, tsjah, dat vin k toch een btj link aangezien je eerst zelf geld in moet leggen... de screenshots zien er ook een btj geknipt en geplakt uit

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

Beste manier om via internet geld te verdienen is een product te maken en het via internet te verkopen :)

Ik doe dit ook al een tijd. Als je kijkt hoeveel werk ik er in gestoken hebt is het niets, maar als je bedenkt dat ik eigenlijk met mijn hobby geld verdien (in plaats van dat de hobby geld kost) is het toch leuk meegenomen.

Maar mijn voltijd baan kan ik er echt niet voor opzeggen... Zoals rac-on al zegt: voor niets gaat de zon op, dus neem die bedragen die je voorgespiegeld worden met '(bijna) niets doen' alsjeblieft met een paar kilootjes zout.

(je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen en er zijn wel degelijk mensen die rijk geworden zijn van internet (met een product) maar dat kan in elke branche als je een goed idee/product hebt en het kan uitvoeren).

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

Wat wel werkt is het plaatsen van reclame op een eigen website. Zo heb ik met Google Adsense toch al een aantal keren tegen de 120 USD uitbetaald gekregen. Ik ben zeer tevreden over Adsense, je krijgt redelijk afgestemde reclames die niet overdreven zijn. Je kunt altijd zien wanneer je uitbetaald wordt en het kan via automatische overboeking, dus geen geklooi met cheques. Aanrader!

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de snelle reacties.

Maar wat jullie voorstellen zijn toch echt dingen voor als je een goed draaiende website hebt. Ik heb het meer over de ged-paid-to sites. Ik er over te denken om bij 12dailypro (die van money.internet-post.nl) met 6 dollar te beginnen, want het zou wel heel flex zijn... iemand met ervaringen hiermee?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 18:07

BHQ

Van kliks.nl heb ik een jaar of 5 terug ook fl. 30 op m'n rekening gehad :)
Pagina: 1

Let op:
Let op; het posten van referal-links (Links met daar in een referal-naam of ID) is niet de bedoeling!

Geld verdienen dmv je website kan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1001722//