Toon posts:

Budget game laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 596 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

het schip met geld is binnen en ik heb naar verwachting morgen zoon 900 euro te besteden... nu is mijn oude laptop reeds verkocht voor 300 euro... en dan een paycheck van stage van zoon 500 euro... en een restbedrag van me rekening (studie finaciering enzo)

nu heb ik mijzelf voorgenomen om maar geen beamer te kopen maar een nieuwe laptop.

Deze moet voldoen aan de volgende eisen :
Niet duurder dan €900,- (niet €910 / €950 of €1000)
Het moet een ATI of Nvidia grafische kaart hebben (het liefst apart geheugen. dus niet shared. maar als shared beter is...) om een beetje op te kunnen gamen.

nu heb ik de volgende laptops op het oog :

HP Pavilion ZE2345 KLIK voor specs €899 [Funprice]

PACKARD BELL EasyNote R3400 notebook KLIK voor specs €898 [Dixons]

HP Pavilion zv6213 KLIK voor specs €899 [Dixons]

als iemand voor mij iets beters weet dan hoor ik het graag.. de eerste is de enig die ik kan vinden (betaalbaar) met een 64bit processor en een goede videokaart. is dit misschien al de enige goeie keus ?

Ik wou graag wat informatie hebben over het verschill van die SiS onboard dingen tegenover bijvoorbeeld de ati x300 of m200 en dat soort types die worden vermeld in deze bovenstaande laptops.

welke gamed bijvoorbeeld beter in de zin dat deze een betere videokaart heeft.

Alvast bedankt voor de moeite.... ik ga mijzelf ondertussen ook verdiepen in deze laptops. maar ik hoor natuurlijk liever wat realtime ervaringen.

op kieskeurig of andere sites word de HP Pavilion ZE2345 eigenlijk nergens genoemd... heeft iemand er misschien ervaring mee ? ik had vandag de winkel al gemaild... want volgens de website van funprice is ie in bestelling.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Kijk hier eens... eerste hit op Google. De M200 is dus gewoon waardeloos wat gaming betreft. Als je er echt mee wilt gamen red je het gewoon niet voor 900 euro. Voor 1100 euro vind je er eentje met X300 of Geforce Go 6200 TC, die trekken al een stuk meer, maar (afgezien van dat je dat dus niet hebt) dat is nog vrij minimaal. Denk aan UT2003 op 30 a 40FPS in 1280x800 met details op normal met een X300/Geforce Go 6200, en dus de helft met een M200

[ Voor 28% gewijzigd door RSpliet op 30-12-2005 23:08 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• gyjo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:34
Voor een game laptop zou ik toch voor een x700 gaan met een turion. Voor 978 euro heb je deze met eigenlijk alles wat je wil. Ik zou toch nog 78 euro doorsparen want deze is in alles heel wat beter als die laptops die jij al uitgezocht had. Want niets is erger als dat je er nu een koopt die over 6 maanden niet eens meer het nieuwste spel in alles low kan draaien.

[ Voor 33% gewijzigd door gyjo op 30-12-2005 23:15 ]

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:24
een echte gaming laptop ga je niet krijgen voor dat bedrag (omdat de laptops met goede videokaart gewoonweg bij 1000+ euro beginnen)

maar ik denk dat je op die laptops die je noemt aardig kunt gamen.
ik heb zelf een fujitsusiemens amilo a1650 (nu ongeveer 800 euro)

sempron mobile 3300+ (s754 dus 64 bit)
ook de ati x200 onboard video
en 512 mb pc2600 geheugen (wil ik gaan upgraden naar 1 gig pc3200)

en dat gamed op zich best goed, maar je kunt natuurlijk niet verwachten dat je alles op de hoogste settings kunt spelen.

maar de laptops die je daar noemt lijken me netjes

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Seven of Nine schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:06:
Kijk hier eens... eerste hit op Google. De M200 is dus gewoon waardeloos wat gaming betreft. Als je er echt mee wilt gamen red je het gewoon niet voor 900 euro. Voor 1100 euro vind je er eentje met X300 of Geforce Go 6200 TC, die trekken al een stuk meer, maar (afgezien van dat je dat dus niet hebt) dat is nog vrij minimaal. Denk aan UT2003 op 30 a 40FPS in 1280x800 met details op normal met een X300/Geforce Go 6200, en dus de helft met een M200
Net iets beter dan de Intel Extreme DX9 :-)
Erg inderdaad de M200 is waardeloos voor gamen, behalve als je van games zoals The Sims houdt!

There is no place like ::1

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden deze gehaald bij de dynabyte in arnhem (80 Gb versie voor 795 euro). Hiermee kun je best aardig de nieuwste games spelen en met kerst heeft iemand 2 dagen op een lanparty ermee gegamed. Weet niet of je deze laptop nog kunt bestellen bij de dynabyte. Bij de dixons hadden ze hem toen ook dus je kunt daar ook nog vragen of ze hem kunnen leveren. Over het algemeen zijn laptops van acer goeie dingen voor weinig geld.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:19:
Ik heb een tijdje geleden deze gehaald bij de dynabyte in arnhem (80 Gb versie voor 795 euro). Hiermee kun je best aardig de nieuwste games spelen en met kerst heeft iemand 2 dagen op een lanparty ermee gegamed. Weet niet of je deze laptop nog kunt bestellen bij de dynabyte. Bij de dixons hadden ze hem toen ook dus je kunt daar ook nog vragen of ze hem kunnen leveren. Over het algemeen zijn laptops van acer goeie dingen voor weinig geld.
Geweldig.. ik zal gelijk even informeren ;).

-------

Budget gaming. als er nog 5 replies komen dan word mij zodadelijk een alienware laptop aanbevolen... ik zit er nou ook niet op te wachten om gelijk FEAR met full grapics te spelen om me laptop... ik was in het bezit van een amdxp 1400+ met een prosavage4 videokaart... deze draaide GTA 3 op zoon 15 fps... en daar hield het wel een beetje bij op...

kijk als ik op een laptop zou zitten van 900 euro dan kan ik ook niet verwachten dat ik de graphics van het scherm zie spatten... maar als ik zou moeten kiezen tussen zoon Intel Extreme / Sis videokaart of een "merk" als ATI of Nvidia dan is mijn keuze snel gemaakt.

de x300 kan ik alleen krijgen bij Dell voor 900 euro. maar ik ben niet echt van plan om online iets te gaan bestellen... ik zou wel de moeite willen doen om het te bestellen en af te halen.. (en op locatie te betalen)

Dus laat ik het zo stellen "een Budget (game) laptop"... dus geen laptop voor 700 euro waar office een half uur over doet om te laden... mijn budget is 900 euro... niet 900 en zoveel... 900 euro.
dan zit er dus een m200 ati videokaart in... maar dan heb ik daar totaal geen moeite mee dat ik dan op een resolutie van 640x480 zou moeten spelen. als ik echt wil gamen ga ik wel op me gewone pc.
ik vind gewoon dat ik aan vervanging toe ben...

Maar die 64bit laptop lijkt nogal gewild... mocht ik toch een intel moeten nemen....
waar zou ik dan op moeten letten ?
Centrino ? Celeron ? Mobile ?
256mb Cache ? 1mb Cache ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 23:26 ]

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Acer Aspire 3023WLMi: Sempron 3000+ / 512 MB RAM / 80 GB schijf / DVD-RW / X700 128 MB
€949 @ Alternate

MSI M510A: Pentium M 1.6GHz 512 MB RAM / 60 GB schijf / DVD-RW / ATi Radeon 9700
€999 @ Alternate

Voor minder dan €900 kun je echt geen laptop kopen, waarop je een beetje kunt gamen. Zet dat dus maar uit je hoofd. Mijn advies is dan ook dat je nog even een maandje wacht, zodat je die €50 extra binnen kan halen.

Als je budget nog iets hoger komt te liggen (zo rond de €1000 á €1100), kun je een hele goede gamelaptop aanschaffen van bijvoorbeeld Asus. Echter zijn de twee bovenstaande laptops prima geschikt om mee te gamen. Mijn voorkeur gaat uit naar de Acer, omdat deze een X700 aan boord heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door AntonH op 31-12-2005 14:16 ]

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

RetepV

ALLES valt te repareren

Als het je vooral gaat om portabiliteit met betrekking tot lanparties kun je imo beter een Micro-ATX systeempje in elkaar zetten, of een Shuttle kopen. Een leuk TFT scherm erbij, en je sjouwt het zo mee.

Zelfs de meest zware laptop heeft nog een mwoa videokaart. Kun je alleen de topgames van de 'vorige generatie' mee spelen, zeg maar.

Die mensen die een laptop meenemen naar een lanparty hebben ook altijd wel lol hoor, maar de mensen met een Shuttle veel meer :).

[ Voor 18% gewijzigd door RetepV op 31-12-2005 14:22 ]

Macbook Pro

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
Een budget game laptop voor 900 euro wordt lastig. Ik zie dat je net wat beter uitgelegd hebt wat je hiervan verwacht maar dan nog kan ik me heel goed voorstellen dat mensen hier aangeven dat je nu beter 100 euro meer kunt uitgeven, ook al geef je aan dat je dit niet wilt.

Ik ben zelf ook al een maand of 2 op zoek naar een dergelijke laptop en ik had als budget ook 900 euro. Ik heb echter ingezien dat ik voor dat geld (nog) geen laptop krijg die aan mijn eisen voldoet (Centrino of Turion met dedicated 64-128 Mb graphics zoals X700 en met minimaal 512 Mb RAM als 1 module).

Ik ben nu een beetje aan het rondkijken en erg interessant zijn de Acer Aspire 5024WLMi (Turion) en de Acer Travelmate 4102WLMI (Centrino). Die staan op internet voor net onder de 1000 euro en zijn ook in gewone winkels te krijgen voor net iets meer dan 1000 euro. Heb nog even tijd en met de zakkende prijzen is er kans dat het voor 900 euro dan net wel lukt (of in ieder geval wat meer erbij in de buurt komt)

Als je nu echt niet meer uit wilt geven dan 900 euro, krijg je denk ik vrij snel spijt hiervan.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:06

The Wizard

Moderator Mobile
RetepV schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:21:
Als het je vooral gaat om portabiliteit met betrekking tot lanparties kun je imo beter een Micro-ATX systeempje in elkaar zetten, of een Shuttle kopen. Een leuk TFT scherm erbij, en je sjouwt het zo mee.

Zelfs de meest zware laptop heeft nog een mwoa videokaart. Kun je alleen de topgames van de 'vorige generatie' mee spelen, zeg maar.

Die mensen die een laptop meenemen naar een lanparty hebben ook altijd wel lol hoor, maar de mensen met een Shuttle veel meer :).
Dat is natuurlijk onzin, Ik heb een Promedion SC900, met een Geforce 7800 GTX 256 MB, met 2 Gig intern en een 17 inch breedbeeld. Hier kunnen nog veel desktop pc's een puntje aanzuigen. :P

Laptops hebben een inhaalslag gemaakt wat betreft de videokaart techniek

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 21:36
The Wizard schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:50:
[...]

Dat is natuurlijk onzin, Ik heb een Promedion SC900, met een Geforce 7800 GTX 256 MB, met 2 Gig intern en een 17 inch breedbeeld. Hier kunnen nog veel desktop pc's een puntje aanzuigen. :P

Laptops hebben een inhaalslag gemaakt wat betreft de videokaart techniek
daar hangt dan ook een iets ander prijs kaartje aan. :)
:)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:06

The Wizard

Moderator Mobile
Ja, maar het was ook een respons op de opmerking :)

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Verwijderd

Topicstarter
The Wizard schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:56:
Ja, maar het was ook een respons op de opmerking :)
niet echt hulpvol dus...

Ik heb mijn eisen wat aangepast (mijn topic loopt ook op de collega site TZ.nl)
na afwachting van de 64bit HP laptop bij de funprice waar ik een mail naar heb gestuurd
worden mij verschillende dingen aangeraden.

Mijn oude laptop was met GTA 3 en Vice City met max 15 fps toch wel de max die ik kon behalen met de S3 videokaart die er op zat. En om nog maals duidelijk te maken

-- IK BEN NIET VAN PLAN OM NFS:MW OF F.E.A.R. TE GAAN SPELEN --

Een beetje MMORPG spel. Oude FPS als Counterstrike,SoF,RtCW, niet al te grafische spellen.
Met mijn vorige laptop heb ik meer en deel ook niet echt gegamed... een beetje internet en videobewerken,downloaden. af en toe eens een simpel arcade spelletje. Als een spel niet redelijk 30FPS liep nou dan had ik pech en dan GAME ik wel op een normale pc.

Dus nogmaals...

------- ***** !! 900 EURO IS HET LIMIET !! ***** -------

Kijk ik vind het geweldig dat jullie proberen te helpen.. maar ik wil geen top of de bill laptop....

Ik zou ook graag een antwoord hebben op deze vraag:
Als ik deze Ati m200 videokaart moet vergelijken met een AGP videokaart. kom ik dan bijvoorbeeld in de buurt van de FX5200 ? Als ik daar namelijk een vergelijking mee kan trekken kan ik uit eigen ervaring melden welke games daarmee te spelen zijn. Ik zal ondertussen even op de ATI site kijken wat de M200 allemaal in zijn mars heeft.

Ik ben momenteel gewoon Laptop loos... en ik wil mobiliteit... me pda voldoet niet aan me eis... al kun je daar ook strak mee gamen ;)

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:19

mr_petit

opperprutser

Als 900 euro je limiet is zou ik die van hanna_6 nemen (de Acer Aspire 1522WLMi dus).
een fx go5700 zal een beetje vergelijkbaar zijn met een normale fx5200 (niet de ultra).
een m200 is zoals zo vaak al gezegd bagger in games. (een fx5200 is ook bagger, maar games van 5 jaar oud zijn dan wel speelbaar).

(zelf zou ik het advies van gyjo opvolgen, maar dat advies ik kennelijk alleen voor verstandige mensen....)

wat je ook kan doen is kiezen voor een sempron (en het 64bit verhaal laten varen) en gaan voor een Acer Aspire 3023WLMi
dan heb je een sempron3000+, maar mèt ATI X700, voor onder de 900euro (va €889; 10 euro verzendkosten, dat maakt €899...) (zelfde als wat anton121 zei, maar dan goedkopere dan alternate)

[ Voor 33% gewijzigd door mr_petit op 31-12-2005 17:14 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Verwijderd

Topicstarter
mr_petit schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:53:
(zelf zou ik het advies van gyjo opvolgen, maar dat advies ik kennelijk alleen voor verstandige mensen....)
Moet ik mij hier iets van aantrekken ?? 900 euro is 900 euro...

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

klopt, 900 euro is 900 euro. maar gamen is gamen. Ook de door jou gestelde games draaien absoluut bagger op een m200

(heb overigens m'n post ge-edit met voor jou een verstandige optie)

[ Voor 24% gewijzigd door mr_petit op 31-12-2005 17:07 ]

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06-2025

un1ty

Join the Arena!

Alienware bied de laatste tijd goedkope studenten laptops aan,
kijk daar eens rond.
je kan zelf de configuratie aanpassen,
kies je mooi voor een x700 :)

succes
(op dit moment lijkt me dit iig de beste keuze)

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

• maurad3r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-01 12:11
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:34:
[...]

niet echt hulpvol dus...

Ik heb mijn eisen wat aangepast (mijn topic loopt ook op de collega site TZ.nl)
na afwachting van de 64bit HP laptop bij de funprice waar ik een mail naar heb gestuurd
worden mij verschillende dingen aangeraden.

Mijn oude laptop was met GTA 3 en Vice City met max 15 fps toch wel de max die ik kon behalen met de S3 videokaart die er op zat. En om nog maals duidelijk te maken

-- IK BEN NIET VAN PLAN OM NFS:MW OF F.E.A.R. TE GAAN SPELEN --

Een beetje MMORPG spel. Oude FPS als Counterstrike,SoF,RtCW, niet al te grafische spellen.
Met mijn vorige laptop heb ik meer en deel ook niet echt gegamed... een beetje internet en videobewerken,downloaden. af en toe eens een simpel arcade spelletje. Als een spel niet redelijk 30FPS liep nou dan had ik pech en dan GAME ik wel op een normale pc.

Dus nogmaals...

------- ***** !! 900 EURO IS HET LIMIET !! ***** -------

Kijk ik vind het geweldig dat jullie proberen te helpen.. maar ik wil geen top of de bill laptop....

Ik zou ook graag een antwoord hebben op deze vraag:
Als ik deze Ati m200 videokaart moet vergelijken met een AGP videokaart. kom ik dan bijvoorbeeld in de buurt van de FX5200 ? Als ik daar namelijk een vergelijking mee kan trekken kan ik uit eigen ervaring melden welke games daarmee te spelen zijn. Ik zal ondertussen even op de ATI site kijken wat de M200 allemaal in zijn mars heeft.

Ik ben momenteel gewoon Laptop loos... en ik wil mobiliteit... me pda voldoet niet aan me eis... al kun je daar ook strak mee gamen ;)
Je wilt dus geen game laptop als ik het zo lees.
Een laptop om op te kunnen gamen is er gewoon niet voor 900€, en ja naturulijk draaien games als pacman, en gta2 daar goed op maar om het dan een game laptop te noemen.. :?

Verwijderd

Topicstarter
en BUDGET Game Desktop pc's worden ook uitgerust met een 7800gtx videokaart ?

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:19
wat je ook kan doen is kiezen voor een sempron (en het 64bit verhaal laten varen) en gaan voor een Acer Aspire 3023WLMi
dan heb je een sempron3000+, maar mèt ATI X700, voor onder de 900euro (va €889; 10 euro verzendkosten, dat maakt €899...) (zelfde als wat anton121 zei, maar dan goedkopere dan alternate)
Hier ben ik het mee eens,
ten eerste: wat heb je aan 64-bit? vind maar eens een game/app wat echt gebruik maakt van deze functie, en gebruikt wordt door consumenten (ja oke, die 64-bit versie van HL², maar daar schiet je niks mee op qua performance)
ten tweede: met gamen kun je beter een dikkere GPU dan CPU hebben, aangezien de meeste spellen meer resources van je GPU trekken dan van je CPU. Ik heb zelf een Sempron 2400+ gehad (dan wel voor een desktop), maar ik kon er (in combinatie met een X700 AGP) Battlefield 2 best goed op draaien (configs op low), dus dat moet wel goed komen :). Alleen hebben semprons 256kb L2-cache, en dat merk je dan weer wel tijdens het laden van games of een OS booten, maar daar raak je aan gewend ;)

Verwijderd

Voor 900 euro gaat het moeilijk worden om een goede game laptop te vinden, maar dat is al vaker gezegd. Misschien is tweede-hands nog een optie? Niet om mijn eigen advertentie hier rond te spammen maar er zijn best welk leuke systeempjes te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bij de bcc een laptop gezien (toshiba volgens mij)
met de volgende specs:

Specificaties:
AMD Sempron™ 3000+ Processor
15 Inch beeldscherm
512 MB geheugen
60 GB harde schijf
DVD+/-R/RWDual layer Drive
ATI RADEON® XPRESS 200M IGP videokaart
Geluidskaart
Stereo
2 Computerspeakers
TV-out
Firewire
Lan
Wireless lan
USB 2.0 (3x)
Software bijgeleverd: Microsoft® Windows® XP Home Edition
Kleur: antraciet
Gewicht 2,95 kg
Hoogte: 4,53 cm
Breedte: 33,4 cm
Diepte: 27,4 cm

en aangezien ik het moet doen met een m200 videokaart (op mijn budget) verder kost ie 800 euro bij de BCC (3 minuten fietsen) en daar kan misschien altijd nog worden onderhandelt :P

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
wil jij nou hulp of niet. Als je reacties had gelezen wist je nu dat je ook een laptop voor 900 euro met x700 kan krijgen. en een x700 is 43x sneller dan een integrated.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb volgens mij de link gezien in het topic... maar kan um nu even niet vinde.... maargoed...niet zo vijandig... ik vraag advies... en niet welke laptop ik MOET aanschaffe.

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

adyta schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:48:
[...]

Hier ben ik het mee eens,
ten eerste: wat heb je aan 64-bit? vind maar eens een game/app wat echt gebruik maakt van deze functie, en gebruikt wordt door consumenten (ja oke, die 64-bit versie van HL², maar daar schiet je niks mee op qua performance)
ten tweede: met gamen kun je beter een dikkere GPU dan CPU hebben, aangezien de meeste spellen meer resources van je GPU trekken dan van je CPU. Ik heb zelf een Sempron 2400+ gehad (dan wel voor een desktop), maar ik kon er (in combinatie met een X700 AGP) Battlefield 2 best goed op draaien (configs op low), dus dat moet wel goed komen :). Alleen hebben semprons 256kb L2-cache, en dat merk je dan weer wel tijdens het laden van games of een OS booten, maar daar raak je aan gewend ;)
Ik denk dat je met een sempron3000+ BF2 wel op 1024x800 zo ongeveer op full kan spelen (ik heb zelf een turion met een x700 en een xp2600+ met gf6600gt waarbij dat gaat), dus die 2400+ zal wel een behoorlijke bottleneck geweest zijn.

• BirminghamB
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-04-2021
Asus A6R
* 15.4" TFT WXGA (1280x800)
* Celeron M 380 1.6G
* ATI RADEON XPRESS 200+ ATI SB400
* 512MB DDRII (512x1)
* 60GB
* 8X DVD+/-RW DUAL Double Layer
* Win XP Home
* Gigabit LAN
* WLAN 802.11g
* 0.4M CMOS Camera

Staat bij de pricewatch voor 808 euro te koop. Al zou een sxga 15" beeldscherm uiteindelijk veel meer beeldoppervlakte geven. Maar t'is weer duurder dan een widescreen

De A6L heeft een sis intel grafische kaart :O

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Even voor de duidelijkheid ik heb de laptop laatst van aldi gekocht de 96500.

Volgende specs

1gb geheugen
x700 kaartje
1,7/8 ghz processor

En om fear een beetje te kunnen spelen moest ik toch alles op low zetten. en een resolutie van 800x600 om de snelle actie ook bij te houden.

Verder als je niet vanplan bent om al te grafische games to gaan spelen maar de eerste gta dan kun je met een veel minder systeem wel af.
Toch nog even voor de duidelijkheid gta san andreas draait hier goed op 1280x800 16 bits full details en zo. zet je hem op 32 bits wordt het al een stukje minder.

Veel succes wou gewoon even wat info posten.
Game pc's zijn niet voor 900 euro te koop. Mijne koste 2 maanden geleden als ik het goed heb of 1 maand. 1500 euro. Zelfs dit draait zeker niet alles op full details, fear is gewoon low misschien medium als je door gangetjes loopt.

link van mijn laptop

https://www.medionshop.nl...9EDEA1885E10000000A00004C

just info nothing els

Even wat anders over dat je op 15 fps gta kon spelen. Hou ook ff rekening met wat anders.
Pixelshaders en zo, een geforce 2 ti kan bijvoorbeeld halo afspelen met 99 fps, terwijl een geforce 4 ti 4600 dit met alleen maar 30 fps deed ( bijde full details ).

Shaders en andere zooi gaan kaarten ook berekenen. Verwacht dus niet als een een 900 euro laptop koopt dat je meer fps zult gaan krijgen. met bijvoorbeel die gf 5700 64mb. Deze heeft wel wat meer kracht aanboord maar hij heeft ook meer spul om te berekenen. Het zou goed kunnen dat zelfs met die kaart tegenover je andere, de zelfde resultaten zult krijgen.

[ Voor 30% gewijzigd door Gatygun op 01-01-2006 20:16 ]

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik heb hier nog een medion notebook te staan, vrijwel ongebruikt.
Zit nog 1,5 jaar garantie op en een ati mobile 9650 kaart in en een pentium M 1.7

Mocht je interesse hebben dan laat je het maar even weten, stuur ik je de verdere specs.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Verwijderd

Topicstarter
waar woon je ?
wat moet ie kosten ?
Wat zijn de specs ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 00:12 ]

Verwijderd

Als we hier blijkbaar toch onze V&A advertenties mogen pluggen :

- Targa Traveller 811
- 6 maanden oud, nog 30 maanden pick/up and return garantie
- AMD Athlon 64 3000+
- 1 Gb RAM geheugen
- Ati Radeon 9700 128mb videokaart
- 15`4 inch breedbeeld (1280 x 800)

etc etc...

Linkje naar de advertentie

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/27808

Verwijderd

Acer Aspire 5920G-5A4G25BN

Processor
Intel Core 2 Duo T5550 @ 1,83GHz

Chipset
Intel Mobile PM965

Geheugen
4GB DDR2 (2x 2048MB)

Harde schijf
250GB 5400 RPM

Videokaart
NVIDIA GeForce 8600M GT 512MB

Netwerk
Gigabit LAN, WLAN 802.11a/b/g/n

Optisch station
Blu-ray/DVD±RW combodrive

Scherm
15,4" 1280x800

Besturingssysteem
Microsoft Windows Vista Home Premium 32-bit

Accu
6 Cells Lithium-Ion

Aansluitingen en poorten
4x USB 2.0, HDMI, D-SUB, S/PDIF (optical), FireWire, S-Video out, Line-out, Line-in, ExpressCardslot, 4-in-1 cardreader, LAN en Modem

redelijke pc voor nog geen 700 euro (€ 678,90 als ik het goed heb), kun je de nieuwere games ook redelijk op spelen (natuurlijk niet op de hoogste settings, maar ja)

als ik dat bedrag had, was ik serieus gaan nadenken over dit systeem.

kun je wel een tijdje mee verder, anders schaf je voor de resterende 220 euro na een tijdje een andere video kaart aan.

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07-2025
Hoe groot is de kans dat de TS jouw post na 3 jaar leest en deze laptop koopt?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-01 19:50

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:38:
Acer Aspire 5920G-5A4G25BN

Processor
Intel Core 2 Duo T5550 @ 1,83GHz

Chipset
Intel Mobile PM965

Geheugen
4GB DDR2 (2x 2048MB)

Harde schijf
250GB 5400 RPM

Videokaart
NVIDIA GeForce 8600M GT 512MB

Netwerk
Gigabit LAN, WLAN 802.11a/b/g/n

Optisch station
Blu-ray/DVD±RW combodrive

Scherm
15,4" 1280x800

Besturingssysteem
Microsoft Windows Vista Home Premium 32-bit

Accu
6 Cells Lithium-Ion

Aansluitingen en poorten
4x USB 2.0, HDMI, D-SUB, S/PDIF (optical), FireWire, S-Video out, Line-out, Line-in, ExpressCardslot, 4-in-1 cardreader, LAN en Modem

redelijke pc voor nog geen 700 euro (€ 678,90 als ik het goed heb), kun je de nieuwere games ook redelijk op spelen (natuurlijk niet op de hoogste settings, maar ja)

als ik dat bedrag had, was ik serieus gaan nadenken over dit systeem.

kun je wel een tijdje mee verder, anders schaf je voor de resterende 220 euro na een tijdje een andere video kaart aan.
Ik denk dat hij na 2,5 jaar inmiddels al weer op zoek is naar de opvolger van de toen gevraagde laptop :P

nutteloze kick, dicht maar :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.