[Word] Voettekst breder maken, is dat mogelijk in word?

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik heb een document in word, de tekst is breder dan de voettekst. Nu wil ik graag de voettekst even breed hebben als de tekst zodat de paginanummering rechts uitgelijnd even ver naar rechts komt als de tekst.

Is dit mogelijk in word?

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
offtopic:
leer gewoon TeX (of LaTeX voor't gemak) :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

begintmeta: als je niets hebt te zeggen, reageer dan gewoon niet :/

Jivecar: paginabreedte / marges gelden voor de hele blz. dus inclusief de voet/kopteksten. Je hebt hetr dus waarschijnlijk niet over marges maar uitlijning? Je kunt gewoon de uitlijning verder naar rechts halen, bijv. met de muis.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Al eens met een tekstvak in de voettekst geprobeerd (Invoegen, Tekstvak, Horizontaal)?
Met de Alt-toets ingedrukt kun je zo'n tekstvak tot op elke millimeter verslepen.
Daarna kan je de randen en opvulling wegwerken door rechtsklikken tekstvak, Tekstvak opmaken, "Geen opvulling" en "Geen lijn".

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Sorry forumgenoten, F_J_K. Ik ben inderdaad niet zo'n word-expert, maar de helpfunctie van Word heeft me in dit soort gevallen vaak geholpen. Ik had maar vast wat gepost trouwens, ik heb de positie van de nummering wel eens aangepast weet ik. (inderdaad op de manier die F_J_K aangeeft. Als je het probleem iets duidelijker kunt omschrijven, zou ik misschien nog kunnen (proberen te) helpen.

[ Voor 24% gewijzigd door begintmeta op 30-12-2005 22:23 ]