Beste Tweakers,
Ik heb een heel irritant probleem. Als ik een spel ga spelen zoals Call of Duty, Battlefield 1942 of de Sims 2 stopt mijn computer er opeens mee. Het scherm freezed opeens en het geluid wat dan bezig was stopt dan (onder het laden bijv.) of hij komt in een irritante loop. Het busy-lampje (je weet wel dat lampje op de voorkant van je computer
) stopt dan ook met knipperen, dus hij is helemaal dood. Na een stuk of 20x vloekend het spel opnieuw op te starten, besloot ik eens in mijn logboek te kijken. Ik noteerde telkens de tijd wanneer hij crashte en keek in daarna het logboek. Telkens vlak voordat hij hangt, komen deze events:
Eerste event:
Tweede event:
Na deze events vind de crash plaats, dus kan iemand me zeggen hoe ik deze kan voorkomen? Of misschien zeggen waar het probleem vandaan komt? Als ik op de link klik in de event krijg ik help een leeg scherm, dus daar heb ik ook niet echt veel aan.
Voorheen deden spellen het wel en ik heb volgens mij ondertussen niks raars gedaan.
Alvast bedankt,
Plantenpot
Mijn specs:
CPU: AMD Athlon XP, 1150 MHz (11.5 x 100)
RAM: 256 MB
Videokaart: nVIDIA GeForce2 MX 100/200 (32 MB)
Mobo: MSI KT3 Ultra (MS-6380E)
Ik heb een heel irritant probleem. Als ik een spel ga spelen zoals Call of Duty, Battlefield 1942 of de Sims 2 stopt mijn computer er opeens mee. Het scherm freezed opeens en het geluid wat dan bezig was stopt dan (onder het laden bijv.) of hij komt in een irritante loop. Het busy-lampje (je weet wel dat lampje op de voorkant van je computer
Eerste event:
Tweede event:
Na deze events vind de crash plaats, dus kan iemand me zeggen hoe ik deze kan voorkomen? Of misschien zeggen waar het probleem vandaan komt? Als ik op de link klik in de event krijg ik help een leeg scherm, dus daar heb ik ook niet echt veel aan.
Voorheen deden spellen het wel en ik heb volgens mij ondertussen niks raars gedaan.
Alvast bedankt,
Plantenpot
Mijn specs:
CPU: AMD Athlon XP, 1150 MHz (11.5 x 100)
RAM: 256 MB
Videokaart: nVIDIA GeForce2 MX 100/200 (32 MB)
Mobo: MSI KT3 Ultra (MS-6380E)
[ Voor 25% gewijzigd door CheckItOut op 01-01-2006 18:37 ]