Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[N 6230i] MMC Gedoe + Bluetooth probleem..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen.. Ik heb sinds kort een 6230i..
Nu heb ik ook een card-reader en een bluetooth dongle..

Ik heb geprobeerd via de card-reader liedjes te zetten op de MMC, maar als ik die dan in mijn 6230i doe, zie ik de files niet staan.. Heel raar..

Dus 2e optie: bluetooth dongle.

Dit gaat heel traag, maar nu komt er nog iets bij.. Ik wil liedjes zetten op de MMC via de dongle, maar bij ong 10% van één liedje dan loopt hij vast, en kan ik nie tmeer verbinden met mijn telefoon.
Hierna heb ik van alles geprobeerd om de bluetooth verbinding (voor kleinere bestanden en phone memory) terug te krijgen.

Dit is alleen gelukt door alle software te uninstallen, rebooten, en reinstallen... wat onnodige tijdverspilling is, volgens mij..

Heeft iemand ervaring hiermee, en zo ja.. weet iemand hoe ik gewoon via de cardreader liedjes op de MMC kan zetten?
(De cardreader is het probleem niet, de foon van mn zus kan wel gwn ervoor gebruikt worden..)

Mvg.

Verwijderd

Topicstarter
kheb deze handelingen getest met een andere MMC, en die werkt gewoon goed.
MMC is dus stuk, ik neem contact op met mn provider. :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 18:48
Dat probleem met Bluetooth komt mij ook wel bekend voor.
Ik en me vriendin hebben beide een bluetooth telefoon (ik samsung D600 en zij N6230I) en haar telefoon heeft bij veel data overdracht ook dat de bluetooth uitvalt en dat deze dan niet meer kan verbinden tot dat de gsm een keer is uit geweest.
Het ligt niet aan de bluetooth van de pc want deze kan daarna (en ook tijdens de verbinding met de N6230I) gewoon met de D600 verbinden en data oversturen.

Ik denk zelf dat het een firmware probleem is...

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal