Toon posts:

Adobe Reader 7.0.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik adobe reader 7.0.5 wil installeren krijg ik een foutmelding dat ik geen toegang heb tot HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\CLSID\Programmable. Wie kent deze fout en wat ermee te doen? Thanx

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
heb je admin rechten?

start --> uitvoeren --> regedt32 en kijk of je rechten op die map hebt.

[ Voor 65% gewijzigd door andreict op 30-12-2005 19:33 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het lijkt me toch dat dit wel een duidelijke foutmelding is. Kijk met regedit inderdaad eens of je wel rechten hebt; dat is toch niet zo onlogisch?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reacties. Heb de machtigingen aangepast (ik ben niet zo'n registerheld...) tot 'volledig beheer' maar bij installatie van de reader nog steeds dezelfde melding... Nog tips? Thanx :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Controleer ook bovenliggende sleutels even; maar bedenk; als je niet zo'n registerheld bent; dan moet je wellicht nog even een backupje draaien voor je gaat knoeien :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt. Bedankt voor de tips!
Pagina: 1