Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS]Mobiele Telefoons

Pagina: 1
Acties:

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hey iedereen,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het product surveys gedeelte een enorm succes vindt. Ik lees graag wat andere gebruikers vinden van hardware en zelf heb ik er ondertussen ook al twee geschreven.

Nu zou ik graag ook een survey schrijven over mijn mobiele telefoon. Helaas is dit een vrij simpel model waardoor deze niet als PDA, handheld of draagbare muziekspeler kan doorgaan.

Toch zou ik graag een survey schrijven over mijn telefoontje. Zou er iemand mij kunnen vertellen of er nog plannen voor deze categorie zijn. Of zou ik eventueel mijn survey onder een andere categorie mogen plaatsen?

Ik denk dat een extra categorie voor mobiele telefoons wel zijn meerwaarde zou hebben aangezien er hier op GoT toch regelmatig over (nieuwe) telefoons wordt gepraat.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Product Survey zal in het komende jaar worden uitgebreidt. We zullen langzamerhand steeds meer categorieën toevoegen. Wanneer de beschrijvingen voor de GSM categorie klaar zijn valt nu nog niet te zeggen.

Een andere categorie komt niet in aanmerking, daar missen de juiste omschrijvingen. Tevens willen we niet dat de Product Survey onoverzichtelijk wordt doordat Product Surveys in de verkeerde categorie staan.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ok, het is daarmee dat ik het vraag. Want mobiele telefoons in een andere categorie zou niet zo fijn zijn. Ik zal me dan nog even inhouden om een survey te schrijven ;)

Bedankt!

[ Voor 60% gewijzigd door Admiral Freebee op 30-12-2005 19:47 ]