[XP] Sempron en SP2 geeft dat problemen?

Pagina: 1
Acties:

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Geeft de installatie van Service Pack2 voor Windows XP problemen? Of gaat dat enkel over de "echte" AMD64 processoren?

En kan de standaard Windows XP geinstalleerd worden op een Sempron, probleemloos?

Dit ivm een upgrade naar een Semrpon die hier buiten mijn kastje staat te trappelen om naar binnen te mogen :D

[ Voor 25% gewijzigd door B-Force op 30-12-2005 19:25 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

??? totaal geen problemen gehad. Je moet alleen bij de dual core versies misschien nog zorgen voor de laatste bios voor het moederbord. Dat moet voldoen!

AMD processoren worden gewoon ondersteund, wie heeft je verteld dat Windows niet met amd processoren kan omgaan?

[ Voor 28% gewijzigd door swampy op 30-12-2005 19:28 ]

There is no place like ::1

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Ik bedoelde specifiek de 64 bits processoren van AMD. Deze schijnen problemen te krijgen met DEP of iets dergelijks na installatie van SP2...

Maar mooi om te weten dat het wel zou meoten werken, ben nu bezig ff een Windows image te maken met nLite...

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:50
Moet totaal geen probleem zijn

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

B-Force schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:37:
Ik bedoelde specifiek de 64 bits processoren van AMD. Deze schijnen problemen te krijgen met DEP of iets dergelijks na installatie van SP2...

Maar mooi om te weten dat het wel zou meoten werken, ben nu bezig ff een Windows image te maken met nLite...
In my signature staat wat ik draai en vertrouw me, er is geen probleem! Een SP2 is zonder problemen capable om AMD64bits processoren te draaien. Ik vraag me af of je diegene zou moeten vertrouwen die je zei dat het niet goed zou draaien!

There is no place like ::1

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit zodat die tikfout er uit is, en er magisch de Windows versie bij staat :)

Verder - ik verwacht idd geen problemen - ik draai zelf ook met een 64-bit processor en MCE 2005 (=SP2) :)
Pagina: 1