Ik had een tijdje terug een paar opname's gemaakt in de 'Trippelenberg', een bescheiden bos onder de rook van Breda. Ik heb er eigenlijk niets mee gedaan, dus vandaar ben ik weleens benieuwd wat men ervan vind
.
Alle foto's zijn geschoten met een simpele compact, de Powershot A510 van Canon. Ze zijn bewerkt, voor zover je ze bewerkt mag noemen .. Enkel een kadertje, wat gesleuteld aan de contrasten e.d. en stevig gecropt.

Een bospaadje, vol contrast door de mooie herstkleuren. Het onscherpe deel bovenaan voegt naar mijn mening zeker wat toe. Apart is het in ieder geval wel.

Herkenbaar relief. Vind ik altijd leuk bij naaldbomen.

Hier heb ik geprobeerd enige diepte in de foto te brengen. Gelukt?

Weer een mooi bewijs dat je toch ook een kleine DOF kunt behalen met een compact
. Deze foto was voor mij wel een verassing toen hij op het LCD verscheen.

De bedoeling was hier om de typische vorm van de stam hier in beeld te brengen.
Graag zou ik commentaar ontvangen op mijn foto's, ik kan het gebruiken
.
Alle foto's zijn geschoten met een simpele compact, de Powershot A510 van Canon. Ze zijn bewerkt, voor zover je ze bewerkt mag noemen .. Enkel een kadertje, wat gesleuteld aan de contrasten e.d. en stevig gecropt.

Een bospaadje, vol contrast door de mooie herstkleuren. Het onscherpe deel bovenaan voegt naar mijn mening zeker wat toe. Apart is het in ieder geval wel.

Herkenbaar relief. Vind ik altijd leuk bij naaldbomen.

Hier heb ik geprobeerd enige diepte in de foto te brengen. Gelukt?

Weer een mooi bewijs dat je toch ook een kleine DOF kunt behalen met een compact

De bedoeling was hier om de typische vorm van de stam hier in beeld te brengen.
Graag zou ik commentaar ontvangen op mijn foto's, ik kan het gebruiken
Nikon D50 | 18-70 F3.5-4.5 |