Toon posts:

Gezocht; Nero versie met LabelFlash ondersteuning? *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.057 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Is er iemand die weet hoe ik aan bovenstaande update/ full versie van nero kan komen, ik ben sinds kort in het bezit van de NEC 3551 voorzien van de labelflash functie, maar dit werkt alleen met bovengenoemde versie van nero.
De genoemde drives worden alleen nog maar geleverd als bulk versie....

mocht iemand mij kunnen helpen, alvast bedankt...

Groetjes, jochem

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Website, winkel??

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:39

Entity

9000rpm

-edit: hmm, laat maar, blijkt dat alleen de versie die bij de brander geleverd werd dat LabelFlash ondersteunt... Informeer eens bij Nero zelf zou ik zeggen, of anders bij NEC.

[ Voor 80% gewijzigd door Entity op 30-12-2005 17:46 ]

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Heb je zelf wel gekeken naar die site? Er staat namelijk geen 6.6.1.3 op 8)7

Juist

Verwijderd

Topic starter zal versie 66013 bedoelen en die staat er wel.....gewoon dl'en dus.

Verwijderd

Topicstarter
Yep die site had ik zelf ook al gevonden, maar i.d.d. geen versie 6.6.1.3 heb de winkel (informatique) ook al gebeld hebben deze versie ook niet, heb NEC en NERO gemaild gisteren al maar tot op de dag van vandaag nog geen reactie mogen vernemen, wel vreemd een product uitbrengen met een nieuwe feature waar helemaal geen ondersteuning voor te vinden is.

mvg jochem

Verwijderd

zal een fout van nec zijn: je moet versie 6.6.0.1.3 hebben.......

gr. DarthVeder

• wols
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10-2024
De meest recente versie die terug te vinden is op de site van Nero is 6.6.0.18 Ben je wel zeker dat er een versie 6.6.1.3 bestaat?

Verwijderd

Topicstarter
voor alle duidelijkheid bedoel ik versie 6.6.1.3 niet 6.6.0.13 die had ik zelf ook gevonden, als je op het net zoekt naar labelflash dan wordt er overal aangegeven dat er een versie 6.6.1.3 voor nodig is... ook niet vindbaar op de ftp van nero,

Verwijderd

Probeer die 66013 dan gewoon......dan zul je er achter komen lijkt mij hoor.
Of inderdaad de laatste: 66018......

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 18:00 ]

Verwijderd

Volgens mij laten zij standaard de "0" achterwege.....dus probeer maar met de laatste officiële nero...
Ben haast wel zeker van mijn zaak dat dat gaat werken....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verie 6.6.0.14 en versie 6.6.0.18 al geprobeert en beide ondersteunen geen labelflash ( had ik al gedaan voordat ik hier ging posten draai namelijk standaard de laatste 6.0 versie...

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49
Nero 7 (met de nieuweste updates) ondersteunt het ook overigens..

[ Voor 27% gewijzigd door stfn345 op 30-12-2005 18:18 ]

Verwijderd

Nero in cooperation with Yamaha made a version that supports the LabelFlash Technology but currently this version is for bundle with OEM customers. The Nero 6.6.1.3 bundles in the retail package of the ND-4551A recorder and supports LabelFlash. It is not sure whether Nero will add this feature will be in Nero 7.

Vond dit op : http://www.cdrinfo.com/Se...?ArticleId=15802&PageId=1

Ik zat dus behoorlijk fout :'( mijn verontschuldigingen......

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 18:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maakt niet uit dat je er naast zat als we er maar een goede discussie mee hebben.... :-)

Razor, ik heb nero 7.0.1.4 ook geinstalleerd maar kan niet vinden dat het hierin wel aanwezig is dus mocht jij weten waar ik het kan vinden dan houd ik mij aanbevolen

Verwijderd

Ja lekker dan. De brander wordt nog steeds zonder software geleverd. Met als gevolg dat ik hem een week heb en dat hij nog niets kan.

Iemand al een idee waar je deze software kan krijgen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas de topictitel even aan.

Nero 6.6.1.3 > Gezocht; Nero versie met LabelFlash ondersteuning? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem als jij, ook ik heb die 3551 en helaas geeft Nero 6.6.1.4. ook geen hulp. We hebben echt die 6.6.1.3 nodig. Mocht ik wat tegenkomen dan laat ik het hier weten, en ik hoop dat als iemand anders de oplossing heeft dat hij dat ook wilt doen. Voor de rest een lekker brandertje ;-)

Verwijderd

Mocht iemand nog intresse hebben, iets met warez regelen wat we hier niet gaan doen. ;) Dan zal je zien dat de LabelFlash functies actief zijn....

[ Voor 26% gewijzigd door pasta op 03-03-2006 00:02 ]

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Hé collega Darth 8)

Ik heb ook zo'n brander, maar hier heeft hij typenummer 3550 ipv 3551, weet je of deze LabelFlash (LightScribe??) toe te voegen is aan deze brander?
Ik hoor vaak dat de firmware van de 3551 over de 3550-brander te zetten is, maar of de laser dit aankan?
Indien iemand dit heeft geprobeerd hoor ik dit graag, kan ik binnenkort ook alles mooi bedrukken ;)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-08 08:41
Mocht je een firmare upgrade vinden, dan moet je ook nog ff zoeken naar de juiste brand software ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mishmash op 02-03-2006 20:17 ]

Verwijderd

DarthPlastic schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:14:
Hé collega Darth 8)

Ik heb ook zo'n brander, maar hier heeft hij typenummer 3550 ipv 3551, weet je of deze LabelFlash (LightScribe??) toe te voegen is aan deze brander?
Ik hoor vaak dat de firmware van de 3551 over de 3550-brander te zetten is, maar of de laser dit aankan?
Indien iemand dit heeft geprobeerd hoor ik dit graag, kan ik binnenkort ook alles mooi bedrukken ;)
Het is idd dezelfde brander, maar toch kan je van een 3550 geen 3551 maken. Op de site van Liggy en Dee (firmwarehackers) staat dat het echt niet kan. Waar ik nog wel van baal is dat er (nog) geen firmware is voor deze brander die bitsetting (DVD-ROM) ondersteunt. Ik snap niet waarom NEC dat zelf niet inziet, andere fabrikanten doen het gewoon wél.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:56:
[...]

Het is idd dezelfde brander, maar toch kan je van een 3550 geen 3551 maken. Op de site van Liggy en Dee (firmwarehackers) staat dat het echt niet kan. Waar ik nog wel van baal is dat er (nog) geen firmware is voor deze brander die bitsetting (DVD-ROM) ondersteunt. Ik snap niet waarom NEC dat zelf niet inziet, andere fabrikanten doen het gewoon wél.
Nee je hebt idd gelijk je kunt er geen 3551 van maken maar dat hoeft ook niet dan maak je er een 4551 van. Aangezien al deze drives van NEC met de zelfde hardware zijn uitgerust.(3550,3551,4550,4551) de 3550,3551 verschillen met label flash met elkaar, en met de 4550,4551 idem alleen deze kan ook DVD-RAM aan.

Liggy en Dee hebben groot gelijk ze willen natuurlijk geen partijen advocaten aan hun broek.

Maar het kan wel

groeten

Modbreak:email adres is spamgevoelig en niet nodig

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 13-03-2006 10:31 ]

Pagina: 1