Ik sta een beetje voor een raadsel. Ik heb het idee dat mijn framerate te laag licht soms. Als ik met unreal tournament 2004 op de hoogste settings in een druk gebied ben gaat mijn framerate meestal naar de 30. Als ik dan de instellingen op zijn allerlaagst zet, inclusief de framerate is de framerate precies hetzelfde.
Ik heb de nieuwste drivers van nvidia nu. Daarvoor had ik een iets ouder geprobeert.
Rest van mijn systeem is:
athlon 64 3500 venice
2 GB geheugen
asus a8n sli moederbord
x-fi geluidskaart
Met quake 4 is mijn framerate ook af en toe een beetje aan de lage kant. Dit heb ik ook met medium setting geprobeert maar nog steeds dezelfde framedrops.
Ik had een 3d mark score van ongeveer 6800. De framerate tijdens die test was de hele tijd ongeveer 30.
Verwachte ik misschien teveel van de computer en zijn de drops normaal of is er iets anders aan de hand?
Ik heb de nieuwste drivers van nvidia nu. Daarvoor had ik een iets ouder geprobeert.
Rest van mijn systeem is:
athlon 64 3500 venice
2 GB geheugen
asus a8n sli moederbord
x-fi geluidskaart
Met quake 4 is mijn framerate ook af en toe een beetje aan de lage kant. Dit heb ik ook met medium setting geprobeert maar nog steeds dezelfde framedrops.
Ik had een 3d mark score van ongeveer 6800. De framerate tijdens die test was de hele tijd ongeveer 30.
Verwachte ik misschien teveel van de computer en zijn de drops normaal of is er iets anders aan de hand?