Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Quicksearch weergave fout in Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 01:07
Zojuist een foutje gevonden in de GOT layout:
Ik wilde iets opzoeken en typte tekst in de quicksearch. Toen besloot ik toch maar van de GOT Search gebruik te maken omdat die ff iets meer opties heeft. Bij het uiklappen van het search menu (mouseover) deed het probleem zich voor dat de cursor van het tekstveld door het menu zichtbaar werd.

Ff getest: Gewoonlijk wordt het quicksearch formulier verborgen als één van de uitklapmenu's erboven wordt gebruikt. In Internet Explorer gebeurd dit ook als de cursor hierin staat, in Firefox echter niet.

Geen high-priority bug, maar vast niet zoals het bedoeld is. :)

Software: XP met Firefox versie 1.5

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dit is een renderfout van de browser, daar heb je als website nul invloed op.

Professionele website nodig?

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Onmouseover de focus van het input veld afhalen lijkt me een oplossing.

Als je daarbij afvangt of het input veld de focus heeft en dus weer terug moet krijgen onmouseout dan zou dat helemaal netjes zijn. Maar aan de andere kant kan ik het niet echt storend vinden zoiets. De werking wordt niet belemerd, het komt niet vaak voor dat iemand klikt en vervolgens denkt ik moet toch in dat menu zijn, dus ja...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Civil schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:00:
Onmouseover de focus van het input veld afhalen lijkt me een oplossing.

Als je daarbij afvangt of het input veld de focus heeft en dus weer terug moet krijgen onmouseout dan zou dat helemaal netjes zijn. Maar aan de andere kant kan ik het niet echt storend vinden zoiets. De werking wordt niet belemerd, het komt niet vaak voor dat iemand klikt en vervolgens denkt ik moet toch in dat menu zijn, dus ja...
't Is maar de vraag of het de taak is van een site om browser-fuck-ups te fixen ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Osiris schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:04:
[...]

't Is maar de vraag of het de taak is van een site om browser-fuck-ups te fixen ;)
En het antwoord daarop is: als het iets triviaals is dan laten we het lekker zitten ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.