Ik heb een moederbord waar een nforce network controller op zit. Net tijdens installatie van de nforce drivers vroeg die of ik nvidia webbassed acces manager wou installeren. Ja dat leek me wel wat en bevalt me ook prima. Maar het is een server en er draait ook apache 2.0.55 op. Maar de nforce installatie heeft deze ook (misschien aangepaste versie??) geinstalleerd. Dus nu heb ik apache.exe meerdere keren (4x) draaien in de taskmanager.
Ze draaien beide op een andere port, 3874 en port 80 voor internet verkeer. Kan ik het beste gewoon apache 2x laten draaien op port 80 en 3874 ivm veiligheid want als ik die access manager op poort 80 laat draaien is die vanaf buiten redelijk toegankelijk kan het nog wel blocken maar toch.
Graag advies gevraagd.
Ze draaien beide op een andere port, 3874 en port 80 voor internet verkeer. Kan ik het beste gewoon apache 2x laten draaien op port 80 en 3874 ivm veiligheid want als ik die access manager op poort 80 laat draaien is die vanaf buiten redelijk toegankelijk kan het nog wel blocken maar toch.
Graag advies gevraagd.