Ik heb een file via emule afgehaald, en er moet nog maar 5mb afgehaald worden ( totale bestand is 200mb). Maar dat gaat langs geen kanten vooruit. Het is een rar bestand. En ik zou graag de reeds afgehaalde bestanden in die rar file extracten. Hoe is dit mogelijk? Als ik dit via de preview functie doe, dan krijg ik maar 2 bestanden van de 30 te zien. Bestaat er een "hash" programma om die dat file om te zetten naar een rar file?
De kans bestaat dat in de resterende 5 MB de gegevens van de overige files in de rar zitten. Dan is het vrijwel onmogelijk om de files te extracten...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Probeer Edonkey part-viewer eens, dit programma kan al meer bestanden uitpakken dan de standaart preview functie.
Met winrar kan je toch gewoon er voor kiezen voor "keep broken files"? Werkt dat niet?
Mja, ik weet op zich niet zo goed hoe een rar in elkaar zit, of hoe eMule z'n bestanden downloadt for that matter. Maar als er nog een stuk van de Table of Contents ontbreekt (die dus in de laatste 5 MB die je nog moet downloaden zit) dan lijkt het me niet mogelijk, puur omdat WinRAR dan niet zal weten waar die files beginnen of eindigen. Maar goed, da's maar gokwerk.
Signature
Kan dat programma niet vinden, maar heb de temp files naar de edonkey temp map gekopieerd. Maar die zei dat ik meer moest afhalen om te previewen. Ben het nu aan het proberen af te hale via emule en edonkey, nog wat meer geduld zeker.
eMule haalt eerst de "zeldzaamste" delen binnen. Begint niet vooraan en eindigt niet achteraan in principe. Je kunt zien welk deel nog moet maar de kans is niet zo groot dat dat deel niet ergens middenin valt. En dan heb je niet zo gek veel aan je rar bestandje.pasta schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:43:
Mja, ik weet op zich niet zo goed hoe een rar in elkaar zit, of hoe eMule z'n bestanden downloadt for that matter. Maar als er nog een stuk van de Table of Contents ontbreekt (die dus in de laatste 5 MB die je nog moet downloaden zit) dan lijkt het me niet mogelijk, puur omdat WinRAR dan niet zal weten waar die files beginnen of eindigen. Maar goed, da's maar gokwerk.
Saved by the buoyancy of citrus
Als ik het .dat bestand probeer te openen met winrar, dan zegt ie dat het een niet-ondersteunend formaat is, dus ik geraak niet in winrar.
Pagina: 1