Toon posts:

Iiyama Prolite 431S-B3 of de Samsung SM 730BF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag
ik zit met een dilemma.
Ik heb mijn 2e crt vandaag verkocht en wil er een tft voor in de plaats zetten.
Ik wil een scherm met een dvi aansluiting en ga h`m gebruiken om o.a. tv op te kijken.
Ik zit te twijfelen tussen bovenstaande schermen.
Iemand die mij de doorslaggevende tip geeft?
Een ding om misschien mee te nemen...ik heb al een 431S staan van 2 jaar gelden....toch wel leuk om 2 dezelfde schermpjes te hebben...

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:11
Tja als je al zo'n 431S hebt staan en je bent er tevreden over... dan zie ik geen reden om niet nog een 2e ervan te kopen.

Ik heb ook tussen deze 2 schermen getwijfeld maar ben voor de samsung gegaan omdat ik die er mooier uit vond zien, en de 4ms trok ook wel aan. Heb er nog geen moment spijt van gehad. Het beeld is echt heel mooi. Hij staat hier op 1280*1024 omdat op lagere resoluties ik de letters niet zo mooi vind. Was wel ff wennen omdat ik een iets lagere res. gewend was, maar heb m nu een week of 3 en nog steeds dik tevreden.

Scherm is ook echt snel. Ik speel spellen als NFS Most Wanted en Battlefield 2 en dat trekt ie makkelijk.

Tja verder stel je niet echt eisen..de DVI aansluiting zit er iig wel op. Dus het is meer de vraag ben je tevreden over je Ilyama of wil je iets nieuws uitproberen..

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Verwijderd

Topicstarter
Heb ze vanmiddag bij Mycom naast elkaar zien staan. Beeld was van beide schermen even goed. De contrast Ratio was hoger dan die van samsung. De combinatie van dat ik al zo`n scherm had en dat de iiyama in hoogte verstelbaar is heeft voor mij de doorslag gegeven voor de iiyama. Zojuist aangesloten en ziet er superieur uit. Had h`m voor € 299 bij Mycom. Goede prijs denk ik.

Pitchdown

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:11
Inderdaad nette prijs. Heb zelf wat minder voor mn samsung betaald, maargoed.. een goede ervaring is meer waard dan die paar tientjes ;)

Have fun with it :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal