X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ze zijn wel lekker goedkoop he.. Ik was van plan daar iets te kopen...Maar rond de jaarwisseling waren ze dicht...Misten ze mijn order.. dan maar naar Graficall...
Verder weet ik er niks van..
Verder weet ik er niks van..
Graficall ken ik van computer beurzen
maar die Space Promotion zit lekker in de buurt:)
maar die Space Promotion zit lekker in de buurt:)
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Toch blij dat ik daar niks gekocht heb dan...:P
Ik durf ook nie meer:?
dus toch maar geen A7M266:(
dus toch maar geen A7M266:(
Stelletje knuppels daar!!
K'wou tijdje terug een gf2mx kopen daar..
nou ik besteld en wachten, wachten nog meer wachten, ik bellen!
gebeld en zou over een paar dagen binnen moeten zijn, niet dus!
nog een keer gebeld en ik zeg dat die kaart snel moet komen en dat ik anders naar een ander bedrijf ga, en wat zeggen ze daarop: Koopt u maar ergens anders..
Lekkere instelling daar!
K'wou tijdje terug een gf2mx kopen daar..
nou ik besteld en wachten, wachten nog meer wachten, ik bellen!
gebeld en zou over een paar dagen binnen moeten zijn, niet dus!
nog een keer gebeld en ik zeg dat die kaart snel moet komen en dat ik anders naar een ander bedrijf ga, en wat zeggen ze daarop: Koopt u maar ergens anders..
Lekkere instelling daar!
Heb nu een ander gevonden via shop survey
en pricewatch.
OC-shop.nl kwam goed uit de bus uit 45 reacties.
Maar niet in de buurt helaas.
en pricewatch.
OC-shop.nl kwam goed uit de bus uit 45 reacties.
Maar niet in de buurt helaas.
Verwijderd
Ik heb 2 weken geleden een complete rits producten besteld bij hun, Space heeft telefonisch beloofd dat de spullen afgelopen vrijdag in huis waren.
Nu, zondag heb ik dus niets gekregen en heb ik dus de bestelling geannuleerd en zal morgen bij anderen mijn bestelling opnieuw plaatsen, kom er nu achter dat ik nog bijna fl.200,- goekoper ben ondanks dubbele verzendkosten
Nu, zondag heb ik dus niets gekregen en heb ik dus de bestelling geannuleerd en zal morgen bij anderen mijn bestelling opnieuw plaatsen, kom er nu achter dat ik nog bijna fl.200,- goekoper ben ondanks dubbele verzendkosten
Verwijderd
Ik woon er op nog geen 5 km afstand...
en ga eens effe kijken wat voor zaak het is.
Jullie horen het wel.
en ga eens effe kijken wat voor zaak het is.
Jullie horen het wel.
thornado > ziet het er een beetje bonafide uit?
Verwijderd
Thornado is er waarschijnlijk als een wervelstorm voorbij gegaan en heeft niets gezienOp dinsdag 23 januari 2001 13:18 schreef henkleerssen het volgende:
thornado > ziet het er een beetje bonafide uit?
Greetz,
Verwijderd
Ik ben als een heuze tHornado naar deze winkel....:r
egh.... Huis???
Ermmm...F@#k....
Was niemand daar|:(
egh.... Huis???
Ermmm...F@#k....
Was niemand daar|:(
Weer zo'n particulier.. die zicht als bedrijf uitgeeft.. en wat in de kelder heeft staan.. om te verkopen...
Nu ben ik dubbelblij.. dat ik daar niks gekocht heb..:)
Nu ben ik dubbelblij.. dat ik daar niks gekocht heb..:)
Pagina: 1