Vroeger gebruikte ik de oude DC++ (0.4 nogwat), bij deze hoefde je niet te hashen. Toen kwam een nieuwere en ging hij wel alles hashen, opzicht niet erg, maar wel als je +900 gigabyte hebt om te sharen. Op dat moment ben ik overgestapt naar oDC, welke wel fatsoendelijk werkte.
Maar de laatste tijd begin ik me steeds meer te irriteren aan oDC, daar hij gewoon uitvalt en dergelijken. Tevens duurt het opstarten van deze client tegenwoordig al gauw 5 tot 10 minuten (!) wat ik toch erg lang is.
Ik zoek nu een andere DC++ client, waar je tevens je filelist niet hoeft te hashen. Tevens dat hij erg licht is en dus niet 5 tot 10 minuten nodig heeft om op te starten.
Kan iemand mij hiermee helpen, want via google kan ik ook niets vinden.
Maar de laatste tijd begin ik me steeds meer te irriteren aan oDC, daar hij gewoon uitvalt en dergelijken. Tevens duurt het opstarten van deze client tegenwoordig al gauw 5 tot 10 minuten (!) wat ik toch erg lang is.
Ik zoek nu een andere DC++ client, waar je tevens je filelist niet hoeft te hashen. Tevens dat hij erg licht is en dus niet 5 tot 10 minuten nodig heeft om op te starten.
Kan iemand mij hiermee helpen, want via google kan ik ook niets vinden.