Toon posts:

[JS] Kan 1 van mn website thuis niet bekijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch iets vreemds.
Ik ben webmaster van verschillende websites en 1 daarvan kan ik thuis niet bekijken.
Als ik op het werk ben wel. Anderen kunnen er ook prima bij, er komen ca. 200 bezoekers per dag.

Het probleem is een aantal maanden geleden begonnen. Rond dezelfde tijd dat ik een nieuwe pc met winXP heb gekocht en we over gestapt zijn van ADSL naar @Home.
Eerst dacht ik dat ik mijn pc overbeveiligd had, maar een aantal weken geleden heb ik mijn pc opnieuw ingericht. Opnieuw XPsp2 geinstalleerd, mcAfee Security Center, maar ik kan er nog steeds niet bij.

Het gaat om het volgende adres:
www.nwpcs.nl
Als ik er heen browse met IE6 of Firefox1.5 dan probeert die heel lang te laden en op een gegeven moment houdt die het voor gezien.
Als ik naar bijv. www.nwpcs.nl/betstaatNiet.php ga dan krijg ik wel mijn 404 Page Not Found pagina. :?

Ik kan wel pingen. Alle pakketjes komen aan en ik heb een gemiddelde responsetijd van 13 ms. Deze tijd heb ik eigenlijk bij alle websites.

Ik kan ook wel FTP-en.

Ik snap er niets van.
Is er iets wat niet goed is in mijn php-bestanden of is het meer iets op mijn eigen pc?
Als het dan mijn eigen pc is, in welke richting moet ik het dan zoeken?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:58

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wordt die site niet geblocked omdat ie probeert je browser te resizen? Wellicht dat mcafee dat als gevaarlijk beschouwt?
Dat is zo snel het enige wat mij opvalt als ik die site bezoek.

Verder lijkt me dit overduidelijk een probleme in jou pc en niet van de site, anders had iedereen er wel last van, of in ieder geval veel meer mensen.

[ Voor 53% gewijzigd door Orion84 op 30-12-2005 13:47 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 20:17

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:44:
Ik heb toch iets vreemds.
Ik ben webmaster van verschillende websites en 1 daarvan kan ik thuis niet bekijken.
Als ik op het werk ben wel. Anderen kunnen er ook prima bij, er komen ca. 200 bezoekers per dag.

Het probleem is een aantal maanden geleden begonnen. Rond dezelfde tijd dat ik een nieuwe pc met winXP heb gekocht en we over gestapt zijn van ADSL naar @Home.
Eerst dacht ik dat ik mijn pc overbeveiligd had, maar een aantal weken geleden heb ik mijn pc opnieuw ingericht. Opnieuw XPsp2 geinstalleerd, mcAfee Security Center, maar ik kan er nog steeds niet bij.

Het gaat om het volgende adres:
www.nwpcs.nl
Als ik er heen browse met IE6 of Firefox1.5 dan probeert die heel lang te laden en op een gegeven moment houdt die het voor gezien.
Als ik naar bijv. www.nwpcs.nl/betstaatNiet.php ga dan krijg ik wel mijn 404 Page Not Found pagina. :?

Ik kan wel pingen. Alle pakketjes komen aan en ik heb een gemiddelde responsetijd van 13 ms. Deze tijd heb ik eigenlijk bij alle websites.

Ik kan ook wel FTP-en.

Ik snap er niets van.
Is er iets wat niet goed is in mijn php-bestanden of is het meer iets op mijn eigen pc?
Als het dan mijn eigen pc is, in welke richting moet ik het dan zoeken?
code:
1
2
3
//resize en centreer:
self.moveTo(0,0);
self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);

Die site doet het hier gewoon maar vanwege bovenstaande script wil ik die site helemaal niet zien. Flikker op met je bemoeizuchtige scriptjes. Misschien denkt een paranoide firewall of filter op jouw pc thuis daar net zo over.

Modbreak:Dit kun je ook op een normale manier brengen, wat heeft deze bewoording voor zin? :/

[ Voor 4% gewijzigd door André op 30-12-2005 21:55 ]

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Juicy
  • Laatst online: 07:23
Pastinakel schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:49:
[...]

code:
1
2
3
//resize en centreer:
self.moveTo(0,0);

Die site doet het hier gewoon maar vanwege bovenstaande script wil ik die site helemaal niet zien. Flikker op met je bemoeizuchtige scriptjes. Misschien denkt een paranoide firewall of filter op jouw pc thuis daar net zo over.
Ik ben het daar in iets andere bewoordingen zeker mee eens. Als ik fullscreen wil browsen dan maak ik dat uit en niet de pagina ...

-

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-04 16:12

TwoR

Gekleurde stippen

Pastinakel schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:49:
[...]

code:
1
2
3
//resize en centreer:
self.moveTo(0,0);

Dat is wel zo alleen mag het wel wat netter gezegt worden. (de kerstgedachte is dit jaar alweer snel verdwenen :+ )

Met Juicy dus

[ Voor 3% gewijzigd door TwoR op 30-12-2005 13:55 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Wilde gok; je host het zelf thuis en je router ondersteunt geen NAT Loopback?

Volgende gok: je site zit zo vol met ranzige scripts dat je AV dat blokkeert. :P

Signature

• Pastinakel
  • Laatst online: 15-04 20:17

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

TwoR schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:54:
[...]

Dat is wel zo alleen mag het wel wat netter gezegt worden. (de kerstgedachte is dit jaar alweer snel verdwenen :+ )

Met Juicy dus
Euh... jah, daar kan ik me eigenlijk ook wel in vinden. Mijn excuses. :o

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-04 13:46

SilencerNL

No remorse

damn... ga ik naar die site toe, wordt mijn firefox ineens geresized naar 1600x1200!!! Heb je je website wel eens gezien op die reso? Dat is niet mooi en absoluut onhandig!

Ik zou zeggen, haal die resize script asap van de website af. Dit schrikt bezoekers alleen maar af, en is verschrikkelijk irritant!

Don't dream your life, live your dreams!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties.

Het is wel duidelijk dat sommige scriptjes niet erg gewenst zijn, ik zal overwegen op ze er uit te halen.
Als ik mijn AV uit zet maakt het niet echt uit.
Ik heb even snel een nieuwe pagina gemaakt zonder scripts:
http://www.nwpcs.nl/AVTest.html
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<HTML><HEAD>
<TITLE>NWPCS.nl (Verkoop & inkoop). Nederlandse Welsh Pony & Cob Stamboek</TITLE>
<META NAME="robots" CONTENT="NOINDEX, NOFOLLOW">
<META NAME="revisit-after" CONTENT="10">
<META NAME="reply-to" CONTENT="webmaster@nwpcs.nl">
<META NAME="Rating" CONTENT="Safe For Kids">
<META NAME="Language" CONTENT="nl">
<META NAME="Generator" CONTENT="TextPad 4.0">
<META NAME="distribution" CONTENT="Global">
<META NAME="Copyright" CONTENT="Bontepaarden.nl©2005">
<META NAME="Classification" CONTENT="Hobbies">
<META NAME="Author" CONTENT="Paul Meems">
<META NAME="keywords" CONTENT="stamboek, Pony, ponie, pony's, ponies, welshpony, welshponies, welsh pony, welsh ponies, welsh pony's, rijpony, tuigpony, rijponie, tuigponie">
<META NAME="description" CONTENT="NWPCS.nl (Verkoop & inkoop). Nederlandse Welsh Pony & Cob Stamboek">
</HEAD><BODY>
Dit is een test voor mijn AV.
</BODY>
</HTML>

Deze pagina kan ik wel zien.
Het ligt dus aan mijn 'ranzige' scripts.
Ik zal mijn pagina's gaan aanpassen.
Hopelijk is het dan opgelost.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp.

Ter info: Ik host niet zelf.

Goed uiteinde iedereen gewenst.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit heeft niets met PHP van doen. Zie ook HTML, CSS, JavaScript, Flash en Director? Kijk eerst hier! verder.

PW>>WG

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1