Toon posts:

Opname probleem Hauppauge WinTV PVR150

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen,

om mijn videobanden om te zetten naar dvd heb ik een Hauppauge WinTV PVR150 aangeschaft. Hierop zit een Composite/s-video ingang. Nu heb ik alles netjes aangesloten. scartblokje (als outpout) op de video aangesloten en zo verbonden met de pc. Nu wil ik dus met pinnacle 9.3 het beeld opnemen. Dus ik netjes de opnamebron selecteren. Dit werkt allemaal en geeft geen foutmeldingen ofzo. Maar ik zie gewoon geen beeld bij "preview" ook als ik opneem dan komt er gewoon geen beeld bij. Aan mijn computer licht het niet wat heb het ook al op een andere geprobeerd. Het zijn niet de drivers want ik heb alle verschillende versies al geprobeerd. Ook ligt het niet aan mijn pc want in een andere werkt hij ook niet. Maar voor degene die het toch willen weten:

AMD 64 3200+
ASUS a8n-e
2 x 512 corsair twinx
dvd writer
audigy 2 geluidskaart
ATI radeon X800 GTO
1 x samsung 80 GB sata2
1 x maxtor 120 GB sata

alvast bedankt voor de hulp

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:10
Het beste is gewoon om met de Hauppauge WINTV2000 applicatie je videobanden te digitaliseren en deze daarna te bewerken in Pinnacle.
Veel video programma's kunnen niet goed overweg met de Hauppauge PVR vanwege de Hardware MPEG2 encoder.
Soms werkt het gedeeltelijk en heb je inderdaad alleen beeld.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:07
Pinnacle wil gewoon niet werken met de kaart, heb het ook geprobeerd, maar het wil gewoon echt niet werken.
Het beste kun je inderdaad WinTV2000 gebruiken of ChrisTV(deze werkt prima met de PVR150)

Verwijderd

Topicstarter
Jammer. Wat het is verder wel een goede kaart. Denk dat ik hem dan maar probeer te ruilen want opnemen met andere programmas en dan bewerken in pinnacle zie ik ook niet echt zitten.

Valt me trouwens wel tegen van Hauppauge!