PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Geen beeld duidt vaak op een geheugenfout.
Je hebt 1x512 MB ? Probeer eens het geheugenreepje in een andere geheugenbank te plaatsen.
Had laatst hetzelfde probleem met een nForce2 mobo, waar het geheugen alleen in de middelste bank werkte
Je hebt 1x512 MB ? Probeer eens het geheugenreepje in een andere geheugenbank te plaatsen.
Had laatst hetzelfde probleem met een nForce2 mobo, waar het geheugen alleen in de middelste bank werkte
Nee geheugen in 2de bank werkte niet en ander geheugen in bank 1 of 2 werkt ook niet.enakje schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:34:
Geen beeld duidt vaak op een geheugenfout.
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Okee nu heb ik dus een ander bord en een andere cpu en andere memory modules maar ook deze A8N-VM wil maar geen beeld geven. Is er niet een jumper setting die ik verkeerd heb staan ofzo?
Verwijderd
dit heb ik ook wel is meegemaakt op een p4p800.
oorzaak was dat ik de cpu cooling op een andere aansluiting had bevestigd.
het leek toen als of alles het deed alleen geen beeld, ook geen piep signalen ofzo.
na het cooling op de juiste aansluiting aangesloten te hebben deed alles het weer!
succes
oorzaak was dat ik de cpu cooling op een andere aansluiting had bevestigd.
het leek toen als of alles het deed alleen geen beeld, ook geen piep signalen ofzo.
na het cooling op de juiste aansluiting aangesloten te hebben deed alles het weer!
succes
Heb je de P4-stekker wel aangesloten (vierkant blokje wat ergens rond je CPU aangesloten moet worden)? Alle andere stekkers wel goed vast zitten?
Verwijderd
Je meot je geheugen in het derde slot stoppen. dan boot die als het goed is daarna de bios flashen naar de laatste versie, dan kun je het geheugen wel terug zetten als je wil maar maakt geen verschil.
Zelf het probleem ook gehad met het zelfde moederbord en processor
Zelf het probleem ook gehad met het zelfde moederbord en processor
sry voor de bump maar ik had nog een vraagje hierover. Als ik mn bankjes ram in de 1e en 3e doe gaan ze dan nog wel dual channel draaien?
Het volgens mij niet de bedoeling hier op Tweakers.net om een topic te kicken, als je hier niets aan toe te voegen hebt.
Het is meestal juist zo dat dual channel bank 1 + 3 of bank 2 + 4 gebruikt.
Het is meestal juist zo dat dual channel bank 1 + 3 of bank 2 + 4 gebruikt.
Pagina: 1