fout bij dia's scannen canon 8400F

Pagina: 1
Acties:

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
ik heb een raar probleem met mijn canon canoscan 8400F scanner, als ik dia's inscan krijg ik een vreemde zwarte balk in mijn dia ik dacht dat de scanner kapot was heb hem teruggestuurd een hele nieuwe gekregen, aangesloten op een andere computer en nog steeds heb ik hetzelfde probleem, mss iemand die het ook heeft of iemand die een oplossing weet?

Afbeeldingslocatie: http://tn3-1.deviantart.com/fs8/300W/i/2005/364/f/9/bla_by_XNightmare.jpg

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je dit al bij Canon nagevraagd? Zijn je dia's op de juiste grote? Van welke software maak je gebruik, onder welk OS? Indien Canon software > heeft 3rd party software hetzelfde probleem en andersom?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
canon weet blijkbaar ook niet waar het probleem in zit, ik heb een hele nieuwe toegestuurd, ik maak gewoon gebruik van de standaard software onder windows xp sp2, nog niet geprobeerd met 3rd party zooi, weet jij mss een goed proggie??? mn pa kwam net met een briljant idee dat het oude dia's zijn en dat het wel eens zou kunnen dat t raampje daarvan groter is |:( 8)7 ff proberen, iig bedankt voor je reply

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

breinonline

Are you afraid to be known?

Dat bedoel ik met de juiste grote...

Als het goed is kan je direct vanuit XP scannen met de scanner en camera wizard. Als het goed is staat in deze computer je scanner genoemd, als je daar op dubbelklikt, zou hij de wizard moeten openen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini