Toon posts:

Coppermine host

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow tweakers,

Ik wil graag coppermine hosten op een gratis webhost maar ik weet niet goed welke ik moet hebben om coppermine te kunnen draaien want er moet dacht ik imagemagick op worden geinstalleerd. Ik heb wel een freehosting123.com host maar daar staat geen imagemagick op! Misschien is daar een oplossing voor! Of misschien is er zoiets prachtigs als coppermine maar dan zonder imagemagick.

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Uit ervaring weet ik dat je bij de meeste (betaalde) hostingproviders wel dingen kan laten installeren.
Kwestie van een provider uitzoeken en voordat je een account bestelt vragen of het mogelijk is.

Coppermine werkt trouwens ook met GD zonder imagemagick, dat kan je bijna overal wel vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door real-doc op 30-12-2005 12:50 ]

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 10:18
Imagemagick is niet perse nodig als php-gd is geinstalleerd op de webserver.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gevraagd op freehosting123.com of ze het willen installeren maar is er niet ergens een gratis host waarvan jullie weten dat coppermine wordt ondersteund dmv imagemagick of phpgd?

Verwijderd

Topicstarter
niemand die een goeie host hiervoor weet?

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hey joh zit niet zo te kicken binnen 24 uur!!

Als je geen zin hebt om geld uit te geven, en ook geen zin om even op het internet te zoeken naar een dergelijke host... tjah dan heb je pech!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
ik weet niet of ik de link hier mag spammen maar eh...
spoiler:

je moet lid worden en een aanvraag voor een pakket doen .
als je geaccepteerd word dan heb je een host + cpanel waar je ook coppermine kan installeren

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:12
De topicstarter kan zoiets best zelf vinden dmv ronzoeken en/of hosters aanschrijven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.