Sinds een paar dagen wil azureus niet meer snel downloaden. Het heeft volgens mij te maken met het portforwarding verhaal. Ik gebruik poort 49157 voor Azureus en die heb ik ook geforward in mijn router. Toch blijf ik NAT-fouten krijgen als ik de poort test in Azureus. Als ik een poort test die ik niet geforward heb, krijg ik na 1 sec al een NAT-fout, als ik poort 49157 test, krijg ik na meer dan 30 sec een NAT-fout. De smilies blijven in Azureus dus altijd geel. Ik heb al de firmware van de router geupdate, de poort geforward in Windows Firewall. Beide firewalls (XP & router) uitgezet, hielp ook niet.
Specs: Asus A7N8X-E Deluxe (netwerkkabel zit in de Nvidia netwerkpoort).
Chello Classic (8Mbit/1Mbit)
Thomson TCM390 modem
Sweex Broadband Router
Een paar dagen geleden heb ik m'n pc geformat. Daarna deed Azureus het een paar dagen goed, toen opeens niet meer. Ik heb ondertussen niks veranderd aan de instellingen. Ik heb ook al een aantal andere poorten geprobeerd (6881 & 8000) maar daar kreeg ik dezelfde resutaten bij.
Kan iemand helpen? Ik haal nu namelijk bagger downloadsnelheden (max 5kb/sec)
edit: ik heb via dit adres getest of de poort open staat, en hij staat idd open.
Specs: Asus A7N8X-E Deluxe (netwerkkabel zit in de Nvidia netwerkpoort).
Chello Classic (8Mbit/1Mbit)
Thomson TCM390 modem
Sweex Broadband Router
Een paar dagen geleden heb ik m'n pc geformat. Daarna deed Azureus het een paar dagen goed, toen opeens niet meer. Ik heb ondertussen niks veranderd aan de instellingen. Ik heb ook al een aantal andere poorten geprobeerd (6881 & 8000) maar daar kreeg ik dezelfde resutaten bij.
Kan iemand helpen? Ik haal nu namelijk bagger downloadsnelheden (max 5kb/sec)
edit: ik heb via dit adres getest of de poort open staat, en hij staat idd open.
[ Voor 7% gewijzigd door Bramm op 30-12-2005 11:48 ]