Toon posts:

[Goedkope DIVX speler gezocht]

Pagina: 1
Acties:
  • 694 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie van jullie weet, bij welke winkel / supermarkt enz (behalve gamma) een goedkope divx speler te koop staan die ook ondertiteling ondersteunt?
Ben namelijk opzoek naar iets van rond de 4 tientjes.

Heb gister er 1 v/d gamma gekocht maar deze gaat weer terug de ondertitelings lettertype is gewoon zwaar slecht en onduidelijk. En is helaas niet in te stellen.

Wie weet wat?

b.v.d

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 07:57

TwoR

Gekleurde stippen

Zie de Pricewatch (www.tweakers.net/pricewatch)

Verder zou je even in de grote aanbiedingen topics kunnen zoeken of daar wat tussen staat.

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:39:
Zie de Pricewatch (www.tweakers.net/pricewatch)

Verder zou je even in de grote aanbiedingen topics kunnen zoeken of daar wat tussen staat.
Uiteraard heb ik dit al gedaan, anders post ik dit topic niet. |:( |:(
De vraag is dus nu dat ik opzoek ben naar de leuke aanbiedingen.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

m0nk

16-09-2003 15.15

zag gisteren in de MM een divx speler staan voor 49 euro

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat is leuk om te horen.
Misschien een domme vraag maar wat is de MM ? mediamarkt ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 09:51 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:50:
Kijk dat is leuk om te horen.
Misschien een domme vraag maar wat is de MM ? mediamarkt ?
Helaas wel ja, als ik jou was zou ik gewoon even naar een Expert of iets dergelijks gaan, als je even vraagt om een goedkoop apparaat hebben ze die zeker staan voor je, en als je een beetje praat met de mensen daar kan je er meestal nog wel een tientje afhalen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• jurp5
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-02 10:09
ze staan ook bij de blokker

• FennFenn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 15:53
vorige week bij de BCC een Aristona ADV-430 DVD-speler gekocht voor 59.- euri.
werkt prima, speelt Divx ( 3.0 t/m 5.1 ) Xvid en heeft zo te zien ook geen moeite met Q-pel.
ondersteund subs en geeft een prima beeld wat in te zoomen is.

kortom een prima speler voor dat geld !

http://www.bcc.nl/

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:09
Ik heb laatst (paar week geleden) bij de Aldi een DivX speler gehaald met USB, Cardreader (echt superhandig) de DivX speler kostte €65

Verwijderd

Topicstarter
Super bedankt jongens.
hier kan ik wat mee :) als er nog meer mensen zijn post maar raak :)
Ik ga even wat site's afsurfen.

Edit: de bcc post, ondersteunt een algemene divx speler ook altijd xvid dan?

Edit2; bij de blokker kan ik niets vinden in de folder

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 10:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik hem maar bij de bcc voor 59 euro koopt.
Iemand nog goedkopere divx spelers?

Verwijderd

De meeste divxspelers hebben standaard geen goede ondertitels, daarmee dat je er best één koopt die gemodificeerde firmware heeft: http://board.softpedia.com/index.php?showforum=24

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:14:
De meeste divxspelers hebben standaard geen goede ondertitels, daarmee dat je er best één koopt die gemodificeerde firmware heeft: http://board.softpedia.com/index.php?showforum=24
Jawel maar ja moet je maar net een dvd speler kopen die daaro bij staat.
Zoek dus liever een leuke aanbieding ergens van een divx speler.

Iemand nog wat leuks?

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
volgens mij zijn de meeste goedkope players bagger vwb subs e.d. Dan moet je wel gemodde firmware gebruiken, als je dat niet wilt/kunt dan wordt het een lastig verhaal vrees ik.

Mijn rig

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02 16:54
Bij Conrad, goedkope maar goede DivX, goede ondertiteling, firmware is up te daten etc. (Yakumo daar gekocht voor een vriend van me, is er nog steeds zeer tevreden mee).

Bij micro elektro ook, die waren nog goedkoper en zijn ook up te daten. (die hadden ook goede audio eigenschappen) ;)

there's no tweak without the tweaker

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

maar welke is out of the box het beste met ondersteuning voor verschillende formaten EN subtitles (srt en sub)?

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02 16:54
Yakumo weet ik van dat hij alles afspeelt, duidelijke weergave (hoe deze ingesteld is in je .srt oid bestand). Gewoon los erbij fikken en dan kun je deze erbij selecteren.

there's no tweak without the tweaker

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ik zat zelf een beetje te denken aan dat ding van de aldi .. die in de plaatselijke aldi nog steeds staat.. Of zal er nog binnenkort dat ding goedkoper worden aangeboden?

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
Ik heb de Waitec Vision SLX onlangs gekocht. Is wel duurder maar ondersteund"out-of-the-box" alle soorten subs en codecs. Ook is deze Nederlandse player nog eens superplat (3cm). Prijs is wel hoger dan de eerder genoemde players.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ondersteunen die laatste 2 ook xvid?

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-02 18:10

PanMan

Spun!

Gisteren er een zien staan bij de Blokker, voor E49. Weet helaas geen merk of type, maar ik zou zeggen, fiets's langs de blokker.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:26
ik wil niet klagen, maar er is nog een erg mooi topic, wat ook erg actueel is (laatste reactie is nu 20 minuten oud)
[rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 11][/rml]

PSN: djmurcielago

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

djmurcielago schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:54:
ik wil niet klagen, maar er is nog een erg mooi topic, wat ook erg actueel is (laatste reactie is nu 20 minuten oud)
[rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 11][/rml]
klagen doe je niet... maar in dat andere topic loopt wel vanalles door elkaar.. vindt het wel handig zo'n apart topic .. verdient wel wat meer aandacht. overal zijn er wel goedkope divx spelertjes te koop.. maar de vraag welke je nu het beste kunt kiezen, blijft onbeantwoordt (mooi voor de discussie hier).
Occasioneel heb ik ook wel eens eens xvid filmpje gedownload.. en ik wil wel dat mijn toekomstige speler wel dat formaat pakt. Divx hebben ze allemaal.. maar xvid dus niet...

Verwijderd

Topicstarter
henkleerssen schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:09:
ik zat zelf een beetje te denken aan dat ding van de aldi .. die in de plaatselijke aldi nog steeds staat.. Of zal er nog binnenkort dat ding goedkoper worden aangeboden?
ondersteunt die ook xvid dan?

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08

Ontspan.

Verwijderd

Topicstarter
Best duur :( als je voor 35 euro ook zo 1 heb.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Ik raad je aan om een paar tientjes extra uit te geven voor een Pioneer DV-380, kost ca 75 euro. Deze heb ik ook en werkt super, ook is er alternatieve firmware beschikbaar met leuke opties in de software. Beeld en geluidskwaliteit is erg goed.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Panasonic S295

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Hier is het solden: http://www.rueducommerce....ex.cfm?catid=9&scatid=240
dan bespaar je de helft (30 euro).

En er is aangepaste firmware: http://mtz.softpedia.com/...eblinks&catid=76&Itemid=4

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:22
Ik ben ook op zoek naar een goedkope divxspeler, maar mogelijk ook 1 met een netwerkaansluiting. Ik weet niet zo goed of ik nou voor zo'n divx-dvdspeler moet gaan of juist voor een HTPC, iemand tips? :)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ondertussen is hier in Hengelo de Aldi divx speler afgeprijsd naar 50 euro (was 65)... ik ben nog steeds geïnteresseerd... er liggen er nog 10. Weet iemand nou of deze xvid ook aan kan?

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
flipjevandejam schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:49:
Ik ben ook op zoek naar een goedkope divxspeler, maar mogelijk ook 1 met een netwerkaansluiting. Ik weet niet zo goed of ik nou voor zo'n divx-dvdspeler moet gaan of juist voor een HTPC, iemand tips? :)
Niet goedkoop maar wel OK is de pinnacle Showcenter 200 http://www.pinnaclesys.co...Player/ShowCenter+200.htm

Voordeel PC uit het zicht en toch alle media onder de knop (van de AB).

Invoegen doe je zo!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-02 15:47

sjaool

Every life should have 9 cats

Bij inkoopacties.net hadden ze een speler met netwerkaansluiting en Wifi te koop. Deze actie is wel in de afrondingsfase weet dus niet of er nog bestelt kan worden.

Verder is de Philips 3010 nu ook bij de Kijkshop te koop voor niet al te veel geld.

Btw gebruik zelf de Aldi Lifetec 70896 speler naar volle tevredenheid met mijn Sony NW-HD1 en een 1 GB SD kaartje. Speelt tot nu toe alles af. Heb de firmware van Mtz er op gezet en heb nu ook lange bestandsnamen. Perfect spelertje dus.

"When you grow up your heart dies"

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Hey mooi topic, ik ben nu ook op zoek naar een 'goedkope divx speler.
mijn eisen:
DivX/Xvid afspelen
HD output (component of HDMI maak niet zoveel uit)
Goede beschikbaarheid (gehackte) firmwares
budget: plusminus 100€, liefst minder, max 110 :P

wensen:
USB poort
Netwerkaansluiting

al beginnen mijn wensen ook te neigen naar eisen, maargoed

Nu heb ik een aantal interessante spelers in gedachte:
- de yamaha 6700
- de toshiba SD-350
- de LG DVX9900H
- de Aldi aanbieding van eind 2005 (deze zal niet echt goed leverbaar zijn nu)

naja binnenkort ff meer 'onderzoek' doen, maar misschien dat iemand opeens iets heeft van: 'HEE... dat spelertje is goed voor je'

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:47
Ik zou er ook evt. wel 1 willen: Mijn probleem is echter ondersteuning van .ogm, dat doet bijna geen speler geloof ik. Iemand die me verder kan helpen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:35:
Ben namelijk opzoek naar iets van rond de 4 tientjes.

Heb gister er 1 v/d gamma gekocht maar deze gaat weer terug de ondertitelings lettertype is gewoon zwaar slecht en onduidelijk. En is helaas niet in te stellen.

Wie weet wat?
Heb er een keertje eentje gehaald bij de Blokker maar die kon ook meteen terug vanwege haperend afspelen.

Mijn ervaring: geef liever 2 tientjes meer uit, dat bespaart je een hoop heen en weer gezeul.

Heb zelf nu een Philips staan en die is goed, ook al merk ik de laatste tijd dat soms een DivX/Xvid film toch niet wordt afgespeeld. En Philips is niet snel met firmware updates, er komt gewoon niets nieuws uit. Toch wel cruciaal, dus voor mezelf hoop ik dat er eerdaags een oplossing komt hiervoor.

Mij lijkt die Yamada wel een goede keus!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 16:32

nexhil

BAM!

Ik zag net deze advertentie:

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/PT.05_5036/$file/05_5036_b.jpg
DivX DVD-speler met cardreader

Ingebouwde 7-in-2 cardreader

7.2 card reader voor: SD/MS/MS pro/MMC/SM/CF I/CF 2
Aansluitingen: SVideo-out, Video-out, 5.1 Audio-out, 1 Scart, YUV, Audio Digital out
Dolby Digital 5.1 en DTS
Automatische power off
Kinderbescherming
Incl. afstandsbediening, scartkabel en audiokabel
In zilver of zwart

59,99*
Attentie - Het kan zijn dat dit artikel, ondanks zorgvuldige bevoorrading, snel uitverkocht is. Wijzigingen en (druk-)fouten voorbehouden.
http://www.lidl.nl/nl/hom...DVD-speler_met_cardreader

Ziet er best aardig uit, en de prijs valt best mee.

[ Voor 6% gewijzigd door nexhil op 23-01-2006 13:11 ]

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

nexhil schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:07:
Ik zag net deze advertentie:
[afbeelding]
[...]
http://www.lidl.nl/nl/hom...DVD-speler_met_cardreader
Ziet er best aardig uit, en de prijs valt best mee.
YUV uitgant is toch Ybpr-nogwat uitgang? (3 componenten)
en ziet er idd aardig uit. Helaas geen netwerk of usb aansluiting, dan is de yamada 6700 toch iets aantrekkelijker imho. (van de yamada's ben ik zeker van firmware updates en tools waarmee je zelf de f/w kan aanpassen)
Pagina: 1