Ik heb 2 lokale computers hier staan (win98 en XP comp) en zou ze graag allebei willen benaderen van buitenaf (liefts met RealVNC). Ik heb op allebei RealVNC geinstalleerd, maar hij wil maar 1 computer benaderen van buiten af, ik heb ze allebei een andere poort gegeven en ook allebei die verschillende poorten geforward naar de 2 computers. Ik snap ook wel waarom dit niet werkt, omdat ik maar 1 publiek IP heb. Vervolgens heb ik 1 computer zo ingesteld dat ie alleen lokale connecties mag accepteren, maar ook dit helpt niet.
Is er een manier waarop ik wel 2 lokale comps kan benaderen met RealVNC van buitenaf?
Zo nee, moet ik dan 1 computer benaderen met RealVNC en de andere computer met Windos remote login bijvoorbeeld, werkt dat dan wel?
Is er een manier waarop ik wel 2 lokale comps kan benaderen met RealVNC van buitenaf?
Zo nee, moet ik dan 1 computer benaderen met RealVNC en de andere computer met Windos remote login bijvoorbeeld, werkt dat dan wel?
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM